Η απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης να εγκαταστήσει συστήματα ελέγχου για την αντιμετώπιση της νοθείας , μόνο στα πρατήρια και όχι σε όλα τα στάδια της διακίνησης προκαλεί αντιδράσεις στο χώρο των πρατηριούχων καυσίμων.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων κάνει λόγω για μέτρo που δεν αγγίζει όλους τους εμπλεκόμενους στη διακίνηση καυσίμων, υποστήριξε σήμερα ο γραμματέας της ομοσπονδίας πρατηριούχων εμπόρων Βαγγέλης Κώτσος.
Η εγκατάσταση συστημάτων ελέγχου εισροών εκροών καυσίμων μόνο στις αντλίες των πρατηρίων και όχι στα διυλιστήρια και τις εταιρίες διακίνησης που προβλέπει η Κοινή Υπουργική Απόφαση που υπεγράφη από τον υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Ρόβλια και έχει ήδη σταλεί για υπογραφή στο συναρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προκαλεί αντιδράσεις στον κλάδο των πρατηριούχων, οι οποίοι επί σειρά ετών διατυπώνουν το αίτημα για έλεγχο όλων των σταδίων διακίνησης.
«Δυστυχώς ένα στόχο που είχαμε επί σειρά ετών για τα συστήματα εισροών εκροών βλέπουμε να τοποθετούνται μετά από απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης πολύ κουτσουρεμένα και χωρίς αποτέλεσμα. Και το λέω αυτό διότι όταν τοποθετείται μόνο στο πρατήριο και πιστοποιείται μόνο η εξαγωγή των καυσίμων χωρίς να πιστοποιείται και η εισαγωγή τους , αυτό δεν έχει κανένα αποτέλεσμα» δήλωσε ο κ. Κώτσος.
Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλέσθηκε ο ίδιος, το ποσό που χάνει το ελληνικό δημόσιο από το λαθρεμπόριο καυσίμων ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ, ενώ οι εκτιμήσεις για το ποσό που θα εξασφαλιστεί με τον έλεγχο μόνο των πρατηρίων υπολογίζεται στα 150 εκατ. ευρώ .
Το διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων, θα έχει μέσα στην εβδομάδα νέα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης.
Όπως τόνισε ο κ. Κώτσος, θα διεκδικήσει συνολικό έλεγχο της διακίνησης καυσίμων και ξεκαθάρισε, ότι ο κλάδος δεν είναι διατεθειμένος να δεχθεί τετελεσμένα γεγονότα και μονομερείς αποφάσεις .