Συγγνώμη από το επιβατικό κοινό καθώς και την κατανόησή του για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται σε ορισμένα δρομολόγια της, κυρίως στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα αλλά επίσης και σε άλλα δρομολόγια του δικτύου ζητά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε..
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η εταιρεία οι εν λόγω καθυστερήσεις παρατηρούνται εξαιτίας της κατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής, η οποία επλήγη σοβαρά από τις καταστροφικές πυρκαγιές, αλλά και των συνεχόμενων τεχνικών εργασιών που εκτελούνται σε πολλά σημεία επί των γραμμών το τελευταίο διάστημα.
Δυστυχώς, παρά τις προσπάθειες για την αποκατάσταση των προβλημάτων και την ομαλοποίηση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών, παραμένουν σοβαρά προβλήματα στην υποδομή όπως, μη ηλεκτροδοτούμενα τμήματα του δικτύου, κλειδιά που δεν «γυρίζουν» εύκολα, κλειστοί σταθμοί, κ.α.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε όπως επισημαίνεται στη σχετική της ανακοίνωση ακολουθεί πιστά τις οδηγίες που της έχει επιβάλει ο διαχειριστής της υποδομής (Ο.Σ.Ε) για την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών της όπως, την υποχρεωτική μονοδρόμηση (μονή γραμμή) κυκλοφορίας σε τμήματα του δικτύου, βραδυπορίες (χαμηλές ταχύτητες), καθώς και τις αλλαγές μηχανών έλξης (από diesel σε ηλεκτράμαξα και το αντίστροφο), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται καθυστερήσεις στα δρομολόγιά της.
Στο πλαίσιο των δυνατοτήτων και αρμοδιοτήτων της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε και το προσωπικό της καταβάλουν κάθε προσπάθεια, ώστε να μειωθεί η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, με κύριο μέλημα της την απόλυτη ασφάλεια του ταξιδιού.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια το επιβατικό κοινό μπορεί να καλεί στον αριθμό 14511 ή να επισκεφθεί την ιστοσελίδα trainose.gr.