Να υιοθετηθούν στον κώδικα δεοντολογίας για τις προσφορές του υπουργείου Ανάπτυξης, όλες οι ρυθμίσεις οι οποίες συμφωνήθηκαν με τους φορείς της αγοράς, στο πλαίσιο του κοινωνικού διαλόγου, ζητάει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.
Σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι η ΕΚΠΟΙΖΩ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών – Π.ΟΜ.Ε.Κ. «Η Παρέμβαση”, ότι συμμετέχοντας ενεργά στη διαβούλευση για την διαμόρφωση του «Κώδικα Δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τις προσφορές, εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες», συνυπέγραψε το τελικό κείμενο μαζί με τους εκπροσώπους του εμπορίου και με δεδομένο ότι το τελικό κείμενο διαμορφώθηκε ύστερα από εξαντλητικό διάλογο μεταξύ των θεσμοθετημένων φορέων της αγοράς, των καταναλωτών, αλλά και των αρμόδιων υπαλλήλων του υπουργείου σας, θεωρεί αυτονόητο αλλά και επιβεβλημένο στα πλαίσια του δημοκρατικού διαλόγου, να υιοθετηθεί αυτό από την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης.
Είναι πολύ σημαντικό, προσθέτει, να υιοθετηθεί και στη χώρα μας ένας Κώδικας Δεοντολογίας, ο οποίος θα διασφαλίζει την προστασία του καταναλωτή από αθέμιτες και παραπλανητικές πρακτικές των επιχειρήσεων, αλλά και θα συμβάλει στην λειτουργία του υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ αυτών και σε αυτό το πλαίσιο η συμφωνία προέβλεπε στις εμπορικές πρακτικές των εμπορικών καταστημάτων να καθιερώνεται μεταξύ άλλων, η τιμή γνωριμίας, το ηλεκτρονικό μητρώο, η γωνιά στοκ, καθώς και η περίοδος μοναδικής τιμής για διάστημα 20 ημερών πριν από την έναρξη των τακτικών εκπτώσεων.