Όταν πριν ένα χρόνο ανακοινώθηκε το πρώτο lockdown η Αθήνα έμοιαζε με παράδεισο: οι δρόμοι άδειασαν και τα μποτιλιαρίσματα αποτελούσαν παρελθόν. Σε αυτό το lockdown τα πράγματα δεν ήταν ίδια, καθώς σταδιακά οι δρόμοι άρχισαν να γεμίζουν με ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα και οι καθυστερήσεις έγιναν μεγάλες. Τώρα, που σταδιακά το lockdown αίρεται, οι δρόμοι της πόλης επιστρέφουν στον παλιό κακό τους εαυτό.
Το άνοιγμα του εμπορίου και σταδιακά της εστίασης έφερε το απόλυτο χάος στις μεταφορές. Ορφέως και Αγίας Άννης, η διασταύρωση Γολγοθάς για κάθε επαγγελματία οδηγό. Ποιοί είναι όμως αυτοί οι δύο δρόμοι που για τους περισσότερους ειναι εντελώς άγνωστοι, ενώ υπάρχουν κάποιοι που παρομοιάζουν αυτή τη περιοχή της Αθήνας με το Δελχί και ας βρίσκεται μόνο σε απόσταση 3χλμ από την Πλατεία Ομονοίας;
Μην κάνετε ποτέ το λάθος να θελήσετε να κόψετε δρόμο μέσα από τα αποκαλούμενα ως «πρακτορεία» γιατί εκτός από το μποτιλιάρισμα που θα συναντήσετε, θα βρεθείτε στριμωγμένοι ανάμεσα σε θηριώδη φορτηγά κάθε τύπου και διάστασης που θα περνάνε από δίπλα σας σε απόσταση αναπνοής με χαρακτηριστική ευκολία αναφέρει η ομάδα drone Up Stories.
Βλέπετε τα πρακτορεία μεταφοράς εμπορευμάτων προς την επαρχία και τα νησιά της χώρας μας δημιουργήθηκαν σε αυτή τη περιοχή πριν από 50 περίπου χρόνια, όταν τα φορτηγά ήταν πολύ μικρότερα τόσο σε όγκο όσο και σε μάκρος. Με την πάροδο του χρόνου τα φορτηγά μεγάλωσαν, αλλά οι υποδομές παρέμειναν οι ίδιες. Aκόμα και σήμερα καταφέρνουν να είναι λειτουργικά και αυτό οφείλεται καθαρά στις οδηγικές ικανότητες των ανθρώπων πίσω από το τιμόνι.
Πώς προκλήθηκε το απόλυτο χάος μέσα στο Πάσχα
Η κίνηση στα πρακτορεία, λόγω του κορονοϊού, τους τελευταίους μήνες ήταν χαλαρή, μιας και τόσο το εμπόριο όσο και η εστίαση βρισκόντουσαν σε αναστολή.
Η ξαφνική έναρξη του εμπορίου και οι προετοιμασίες για το άνοιγμα της εστίασης συγκέντρωσε στην περιοχή χιλιάδες φορτηγά, όπου μετέφεραν τα φορτία τους στην περιοχή, προκειμένου αυτά να μεταμορφωθούν στις νταλίκες προς όλη την Ελλάδα. Χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε πως οι οδηγοί παρέμεναν εντελώς ακίνητοι μέσα στα φορτηγά για διαστήματα μεγαλύτερα της μισής ώρας.
Δείτε το βίντεο: