Ένα συλλεκτικό φόρεμα «σχεδιάστηκε από αγάπη για να προσφέρει αγάπη» σε παιδιά και οικογένειες οικονομικά ευάλωτες ή βρίσκονται αντιμέτωπες με προβλήματα υγείας.
Το «Φόρεμα Αγάπης» σχεδίασαν οι αδελφές Αναστασία και Μελίνα Μπούφτα, διευθύντρια δημιουργικού και εμπορική διευθύντρια του brand μόδας «The MAnnequin Collection» και τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν στον Οργανισμό Προστασίας Παιδιού και Οικογένειας «Πράξη Αγάπης» που εδρεύει τη Θεσσαλονίκη.
«Η συνεργασία ξεκίνησε μετά από πρόταση του Οργανισμού, ο οποίος μας ζήτησε να σχεδιάσουμε ένα φόρεμα εμπνευσμένο από το έργο και τη δράση του» εξήγησε η Μελίνα Μπούφτα στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, «Πρακτορείο FM 104,9». «Αντλήσαμε έμπνευση από το λογότυπο του οργανισμού, που είναι μία πολύχρωμη καρδιά, αλλά και το έργο του, που είναι να προάγει την αγάπη που μπορούμε να δείξουμε ο ένας στον άλλον και προσπαθήσαμε να το αποτυπώσουμε σε ένα ρούχο» ανέφερε.
Περιγράφοντας το φόρεμα η εμπορική διευθύντρια του brand ανέφερε ότι είναι αέρινο, κρουαζέ, και στη μία πλευρά έχει πολύχρωμη μισή καρδιά. Επιπλέον είναι φτιαγμένο από φυσικά υλικά, βαμβακερή ποπλίνα και διατίθεται σε δύο διαφορετικά χρώματα, λευκό και μαύρο.
«Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε ένα ρούχο που θα ταιριάζει σε όσο το δυνατόν περισσότερους γυναικείους σωματότυπους και σε όλες τις ηλικίες. Φοριέται εύκολα και παρ’ ότι το παρουσιάζουμε πριν από το Πάσχα, μπορεί να φορεθεί από τώρα και όλο το καλοκαίρι» ανέφερε η Μελίνα Μπούφτα. Η «δημιουργία για καλό σκοπό» είναι εναρμονισμένη με την αισθητική του brand, που είναι επηρεασμένη από τη γεωμετρία και συνεπώς τα σχήματα των ενδυμάτων της Άπω Ανατολής.
«Γνωρίζαμε το έργο του οργανισμού Πράξης Αγάπης και ήταν μεγάλη χαρά που μας ζητήθηκε να συνεργαστούμε γι αυτό τον σκοπό», ανέφερε η Μελίνα Μπούφτα, η οποία τόνισε ότι το brand που δημιούργησε με την αδερφή της άρχισε ως πείραμα, καθώς και οι δύο είχαν προηγουμένως άλλες επαγγελματικές πορείες.
Η Αναστασία Μπούφτα ήταν αρχιτέκτονας και η Μελίνα Μπούφτα σπούδασε Οικονομικά, αλλά αποφάσισαν να δραστηριοποιούν στον χώρο της μόδας. «Το πείραμα πέτυχε και συνεχίζουμε» τόνισε η εμπορική διευθύντρια του brand.
«Θέλαμε να κάνουμε κάτι καινούριο και ιδιαίτερο, το οποίο να απευθύνεται σε πολύ κόσμο και να συμβολίζει την αγάπη που μπορείς να προσφέρεις σε ένα συνάνθρωπο» τόνισε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η Δέσποινα Καβύρη, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του οργανισμού «Πράξη Αγάπης», που ιδρύθηκε πριν από επτά χρόνια στη Θεσσαλονίκη και έχει επεκτείνει τις δράσεις του σε όλη την Ελλάδα.
Ο Οργανισμός αποστέλλει βοήθεια, είδη πρώτης ανάγκης, ρουχισμό, καλύπτει την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη οικογενειών σε όλη την Ελλάδα και παράλληλα κοινοποιεί ιστορίες ανηλίκων και ενηλίκων που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας ενώ προωθεί εκστρατείες για την κάλυψη των εξόδων των θεραπειών τους και της μεταφοράς τους για νοσηλεία στο εξωτερικό, όταν κρίνεται αναγκαία. Στους σκοπούς του οργανισμού εντάσσονται η ίδρυση και οργάνωση μονάδων ή υπηρεσιών (τράπεζες αίματος ή μυελού των οστών, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης), η παροχή υλικής και ψυχολογικής υποστήριξης σε πολύτεκνες ή μονογονεϊκές οικογένειες και σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, καθώς και η παράδοση δωρεάν μαθημάτων ξένων γλωσσών.
«Συνεχίζουμε να προσφέρουμε βοήθεια και στήριξη σε παιδιά και οικογένειες και την περίοδο της πανδημίας παρά τις δυσκολίες, καθώς τα αποθέματα είναι λιγότερα» ανέφερε η κ. Καβύρη διευκρινίζοντας ότι τα είδη που προσφέρονται προέρχονται από χορηγίες ή δωρεές ή αγοράζονται από τον οργανισμό.
«Εξαρτώμαστε μόνο από την ιδιωτική πρωτοβουλία και είμαστε χαρούμενοι και αισιόδοξοι, επειδή πολύς κόσμος και εν μέσω πανδημίας και βοηθάει και συνεισφέρει στη βελτίωση ποιότητας ζωής ανθρώπων με οικονομικές δυσχέρειες ή με προβλήματα υγείας» υπογράμμισε.
«Θεωρήσαμε ότι το φόρεμα είναι μία καλή ιδέα, φέρει το σύμβολο του οργανισμού, την καρδιά και δημιουργεί τη διάθεση της προσφοράς. Όση αγάπη κι αν μοιράζεις επιστρέφει σε σένα» υπογράμμισε η κ. Καβύρη.
Το «Φόρεμα Αγάπης», το οποίο παρουσιάζουν στο κοινό οι παρουσιάστριες τηλεοπτικών εκπομπών, Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Χριστίνα Κανατάκη, είναι διαθέσιμο στην ιστοδελίδα του brand.
Η εξωτερική φωτογραφία παραχωρήθηκε από το Αθηναϊκό Πρακτορείο.