Οι δοκιμασίες που έφερε το 2020 ήταν υπέρμετρες. Δεν υπάρχει κανείς τομέας που να μην επηρεάστηκε από την πανδημία, η οποία μας έχει οδηγήσει όλους σε αναπροσαρμογή της καθημερινής και επαγγελματικής μας ζωής. Ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους τους, η συγκεκριμένη χρονιά δημιούργησε πρόσθετες προκλήσεις για την ακεραιότητα τους.
Πρόκειται για μία συγκυρία που μας έφερε αντιμέτωπους με πρωτόγνωρες συνθήκες και η οποία απαίτησε γρήγορα αντανακλαστικά και άμεσο σχέδιο δράσης ώστε να αντεπεξέλθουμε σε μια κρίση πολύ διαφορετική. Κάποιοι έδρασαν με μεγάλη ταχύτητα ώστε να αντεπεξέλθουν στα νέα δεδομένα. Ανάμεσα τους και η Lidl Ελλάς η οποία προσαρμόστηκε με υποδειγματικό τρόπο στη νέα πραγματικότητα.
Με κύριο μέλημα πάντα την ασφάλεια των εργαζόμενων και των επισκεπτών συστήθηκε από την πρώτη στιγμή ειδική ομάδα Διαχείρισης Κρίσης. Ακολουθώντας όλα τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας ενεργοποιήθηκαν διαδικασίες ώστε ο εφοδιασμός των καταστημάτων να συνεχιστεί απρόσκοπτα και όσο το δυνατών πιο ομαλά για όλους.
Βασικός άξονας προς αυτή την κατεύθυνση ήταν η άμεση ψηφιοποίηση των διαδικασιών λειτουργίας των καταστημάτων της Lidl Ελλάς. Ο συνδυασμός της άρτιας οργάνωσης και του εκπαιδευμένου προσωπικού έδωσαν τη δυνατότητα στην εταιρεία να ανταπεξέλθει επιτυχώς στις αυξημένες απαιτήσεις και ανάγκες των καταναλωτών.
Σε μία κίνηση αναγνώρισης των υψηλών επίπεδων επαγγελματικής απόδοσης, της συνέπειας και του πάθος που έδειξαν οι εργαζόμενοι, η Lidl προχώρησε σε επιπρόσθετες παροχές συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ σε όλους, ανεξαρτήτως βαθμίδας.
Σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο η εταιρεία αποτελεί πρότυπο τόσο για την ομαλή επιχειρησιακή της λειτουργία όσο και για το πλαίσιο στήριξης των καταναλωτών και της κοινωνίας που εφαρμόζει. Ενώ πολλές επιχειρήσεις κλείνουν ή λειτουργούν με μειωμένο προσωπικό, η Lidl Ελλάς προχώρησε σε νέες προσλήψεις, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην καταπολέμηση της ανεργίας.
Παράλληλα διέθεσε 100.000€ για την κάλυψη επειγόντων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας, δώρισε 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής, 120.000 μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις και σύγχρονο εξοπλισμό πληροφορικής στον Δήμο Λειψών και στο Σχολείο 18 Άνω για άμεση αξιοποίηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη μάχη κατά του Covid-19.
Επιπρόσθετες ενέργειες στήριξης της κοινωνίας, όπως προσφορά τροφίμων μακράς διάρκειας και είδη πρώτης ανάγκης σε Δήμους και ΜΚΟ δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον της εταιρείας για το κοινωνικό σύνολο.
Η Lidl Ελλάς έχει χτίσει γερές βάσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές όλα αυτά τα χρόνια και συνεχίζει να στέκεται στο πλευρό των εργαζομένων της, των καταναλωτών αλλά και στο σύνολο της κοινωνίας.