Παρά τις μεγάλες εκπτώσεις η αγορά της Πάτρας δεν «ζεστάθηκε». Οι χειμερινές εκπτώσεις πρόσφεραν μείωση τιμών από 40 έως και 70%, πάρα ταύτα, όπως επισημαίνει ο Εμπορικός Σύλλογος τα πράγματα δεν πήγαν καλά.
«Οι ελπίδες που είχε εναποθέσει ο εμπορικός κόσμος της Πάτρας για τις χειμερινές εκπτώσεις δεν επαληθεύτηκαν. Το ύψος των εκπτώσεων κυμάνθηκε στο μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων ετών από 40% έως και 70% ιδιαίτερα το τελευταίο δεκαπενθήμερο. Η πτώση στην πόλη μας κυμάνθηκε από 30% έως 40%.», αναφέρει σε ανακοίνωσή του.
Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην αγορά της πόλης είναι ιδιαίτερα δύσκολη, τα λουκέτα είναι απανωτά και η συνεχιζόμενη πτώση εγκυμονεί τον κίνδυνο για νέα λουκέτα. Οι εκτιμήσεις του Εμπορικού Συλλόγου για το θέμα έχουν ως εξής: «Η αιτία της συνεχιζόμενης πτωτικής πορείας είναι φυσικά η εφαρμοζόμενη πολιτική που έχει περικόψει μισθούς και συντάξεις, η φοροεπιδρομή που έχουν υποστεί οι καταναλωτές καθώς και το συντηρούμενο αρνητικό αποεπενδυτικό , αντιαναπτυξιακό κλίμα.
Επίσης η πτωτική τάση οφείλεται:
– Στην κόπωση του καταναλωτή από διαρκείς εκπτώσεις, προσφορές κ.ά. που εξανεμίζει το ενδιαφέρον του.
Σημειώνουμε ότι:
– Για πρώτη φορά λειτούργησαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις το δεκαήμερο του Νοεμβρίου καθώς και η λειτουργία της Κυριακής 19/1/2014.
Η μεγάλη πλειονότητα των ερωτηθέντων (83,7%) αποτύπωσε τη μικρή ή ανύπαρκτη θετική επίδραση που επέφερε το άνοιγμα των καταστημάτων την 1η Κυριακή των χειμερινών εκπτώσεων 19/1/2014, στην τόνωση της καταναλωτικής δαπάνης.
Σημαντικό μερίδιο της αγοραστικής δύναμης επωφελήθηκαν τα πολυκαταστήματα, mall, εκπτωτικό χωριό.
Η πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων και οι αρχές του μήνα παραμένουν οι πιο ενδιαφέρουσες εμπορικά.
Σημειώνουμε ότι πρέπει άμεσα να αλλάξει το πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς, διαρκείς εκπτώσεις, προσφορές , προωθητικές ενέργειες καθώς και το επιχειρούμενο άνοιγμα των Κυριακών προς όφελος των μεγάλων».
Πηγή: thebest.gr