Υπερκάλυψαν τις προσφερόμενες θέσεις οι αιτήσεις για το διαδικτυακό πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης «Ενίσχυση Ψηφιακών Δεξιοτήτων-Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (Digital Marketing), ενώ η ηλεκτρονική πλατφόρμα έκλεισε σήμερα στις 13:00.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), μέσα σε έξι ημέρες, υποβλήθηκαν περισσότερες από 5.000 αιτήσεις για 3.000 θέσεις.
Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΟΑΕΔ με τη Google Ελλάδας για την αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος, την επαγγελματική αποκατάσταση των ανέργων και την ενίσχυση της ψηφιακής οικονομίας. Συνολικά, 3.000 νέοι άνεργοι έως 29 ετών θα επιλεγούν κατά σειρά προτεραιότητας, για να βελτιώσουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Grow with Google», όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ.
Οι ωφελούμενοι θα παρακολουθήσουν συνολικά 75 ώρες κατάρτισης και, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από τη Google και τον ΟΑΕΔ.
Οι ωφελούμενοι, που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα κατάρτισης, θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε επιδοτούμενο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, διάρκειας έξι μηνών, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα για 5.000 ανέργους. Οι ωφελούμενοι θα λάβουν 550 ευρώ (καθαρά) για 22 ημέρες το μήνα και 6 ώρες την ημέρα. Η δαπάνη του προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας προϋπολογίζεται στο ποσό των 16.500.000 ευρώ και θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ), στο πλαίσιο του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» και το Ελληνικό Δημόσιο.