Με το αγαπημένο φαγητό των Ελλήνων, το σουβλάκι, ασχολείται η Wall Street Journal. Σε εκτενές άρθρο της η αμερικανική εφημερίδα σχολιάζει πως παρά την οικονομική κρίση τα σουβλατζίδικα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και βρίσκονται σε άνθηση ενώ κατάφεραν να «νικήσουν» ακόμη και τους διεθνείς κολοσσούς όπως τα McDonalds!
«When the Going Gets Tough, Greeks Get Souvlaki», δηλαδή «όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι Έλληνες το ρίχνουν στο σουβλάκι», γράφει χαρακτηριστικά η Wall Street Journal, «παντρεύοντας» τη δημοφιλή αμερικανική ρήση «When the Going Gets Tough, The Tough Gets Going» («Οταν τα πράγματα ζορίζουν, οι ζόρικοι προχωρούν»).
Ο αρθρογράφος της WSJ, Στέλιος Μπούρας, κάνει λόγο για το «φαγητό της δυσφορίας» και παρουσιάζει την ιστορία ενός νέου άνεργου διαφημιστή ο οποίος αποφάσισε να ανοίξει ένα σουβλατζίδικο και άρχισε σύντομα να έχει κέρδος.
«Εκατοντάδες σουβλατζίδικα άνοιξαν τα τελευταία χρόνια, ενώ οι διεθνείς αλυσίδες όπως τα McDonalds κλείνουν τα καταστήματά τους στην Ελλάδα» αναφέρεται στο άρθρο.
«Το σουβλάκι είναι πολύ φθηνό, κοστίζοντας γενικά 2 ευρώ ή λιγότερο. Αυτό που είναι ξεκάθαρο, είναι ότι γέροι και νέοι, πλούσιοι και φτωχοί Έλληνες τρελαίνονται για σουβλάκι αυτές τις ημέρες και παρά την οικονομική κρίση, καθώς συνεχίζουν να τρώνε έξω με τους φίλους τους. Σαν αποτέλεσμα, αρκετοί Έλληνες προσπαθούν να επενδύσουν στην ανάγκη των Ελλήνων να κοινωνικοποιούνται μέσω του φαγητού ακόμη και εάν δεν έχουν πολλά χρήματα», τονίζεται μεταξύ άλλων.
«Κάποιοι λένε ότι είναι ένας καινούριος καταναλωτικός πατριωτισμός, ο οποίος ήρθε λόγω της οικονομικής κρίσης, καθώς οι Έλληνες ανακαλύπτουν εκ νέου το αγαπημένο τους ελληνικό φαγητό και γυρνούν τις μύτες τους σε ξένο φαγητό όπως τα χάμπουργκερ και το σούσι», σχολιάζει η Wall Street Journal.