Με το μήνυμα «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα» βρίσκεται στον αέρα η νέα τηλεοπτική καμπάνια της μπύρας FIX, ενός από τα πιο ιστορικά ελληνικά brands.
Στο τηλεοπτικό σποτ της LOWE Athens, μέσα από φωτογραφίες που αποκτούν ζωή, παρακολουθούμε τους Έλληνες του «τότε» να ενώνονται με αυτούς του «σήμερα» σε ένα τραπέζι και να μοιράζονται αυθεντικές στιγμές γλεντιού, παρέα με τη FIX. Η ένωση αυτής της διαχρονικής παρέας, συνοδεύεται από τους ήχους της “Μισιρλούς” και των διασκευών της που χαρακτηρίζουν την κάθε γενιά.
Μέσω του μηνύματος «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα.» η ταινία μάς υπενθυμίζει, ότι όσο κι αν αλλάζουν οι καιροί, οι στιγμές που μοιραζόμαστε κάθε φορά που ερχόμαστε κοντά εμείς οι Έλληνες… είναι διαχρονικές, όπως και η σταθερή αξία της FIX Hellas!
Η παραγωγή της ταινίας φέρει την υπογραφή της Magikon, ενώ τις διασκευές της μουσικής επιμελήθηκε η Musou.
Τόσο η δημιουργία του κεντρικού μηνύματος «150 χρόνια ΦΙΞ. 150 χρόνια Ελλάδα» όσο και η στρατηγική επικοινωνίας σε επίπεδο BTL υπογράφονται από την Politics GlobalCom. Στο πλαίσιο αυτό, και με έμφαση στο online/social media marketing, αναδείχθηκαν επιλεκτικά μοναδικά στοιχεία του brand, ενώ παράλληλα προωθήθηκε η μουσική διασκευή της «Μισιρλούς» που χρησιμοποιείται στο τηλεοπτικό, δημιουργώντας όρους σύνδεσης με το κοινό, ειδικά το νεανικό.