Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε για τέταρτη συνεχή χρονιά το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης 3 χρυσών αστεριών, από το International Taste Institute – πρώην iTQi – ξεχωρίζοντας και φέτος για την εξαιρετική του γεύση και ποιότητα.
Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε στο Théâtre Royal des Galeries στις Βρυξέλλες, στις 24 Ιουνίου.
Το International Taste Institute αποτελεί τον παγκόσμιο ηγέτη στην αξιολόγηση και πιστοποίηση γεύσης, έχοντας αξιολογήσει περισσότερα από 15.000 προϊόντα από όλο τον κόσμο, από το 2005.
Η κριτική επιτροπή του απαρτίζεται από καταξιωμένους σεφ και σομελιέ, οι οποίοι μέσω μιας αυστηρής διαδικασίας γευσιγνωσίας – βασισμένη στα πέντε διεθνή κριτήρια ποιοτικής και γευστικής ανάλυσης – όψη, οσμή, γεύση, υφή και τελική αίσθηση – αναγνωρίζουν τα προϊόντα που διακρίνονται για την υψηλή ποιότητα και γεύση τους, επιβραβεύοντάς τα με το Superior Taste Award.
Ανάμεσα στα 1.885 προϊόντα που πιστοποιήθηκαν φέτος, βρέθηκε και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, το οποίο βαθμολογήθηκε με συνολικό ποσοστό αξιολόγησης άνω του 90%. Η διάκριση αυτή αποτελεί την τρίτη συνεχή βράβευση που λαμβάνει το brand το 2019, χαράζοντας μια επιτυχημένη πολυετή πορεία και επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά την απαράμιλλη γεύση και ποιότητά του.
Από την αρχή του έτους, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ έχει βραβευτεί ακόμη με το «Grand Gold Quality Award», ανώτατη διάκριση από τον Οργανισμό Monde Selection, Διεθνή Φορέα Γεύσης και Ποιότητας, καθώς επίσης και με τη Χρυσή Διεθνή Βράβευση Ποιότητας «DLG International Award 2019 in Gold», από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό DLG, διάκριση την οποία λαμβάνει το brand επίσης για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Η Ναταλία Παπαναστασίου, Senior Brand Manager ΑΥΡΑ, δήλωσε: «Η διάκριση Ανώτερης Γεύσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ από το International Taste Institute αποτελεί μια ακόμη ισχυρή ένδειξη της υψηλής ποιότητας και γεύσης του νερού μας. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών.
Νιώθουμε ότι έχουμε δημιουργήσει μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, την οποία στοχεύουμε να διατηρήσουμε, πάντα βελτιώνοντας την προσφερόμενη ποιότητα και γεύση».