Ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξανδρος Λυκουρέζος τοποθετήθηκε μέσω της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου στον ΣΚΑΪ για τη δικαστική διαμάχη ανάμεσα στη Μάρθα Κουτουμάνου και τη Μαρία Ελένη Λυκουρέζου. Ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος περιέγραψε στην Τατιάνα Στεφανίδου όλα όσα έχουν γίνει αυτά τα δύο χρόνια, μετά τον θάνατο της Ζωής Λάσκαρη.
Αρχικά ο κ. Λυκουρέζος ανέφερε ότι «ειπώθηκε ότι μετά το θάνατο της Ζωής άλλαξε η συμπεριφορά μας απέναντι στη Μάρθα. Ουδέν ψευδέστερο».
Συνέχισε λέγοντας: «Μετά τον θάνατο, τον Αύγουστο του 2018, έγινε η διανομή -με τη δική μου παρουσία- όλων των πραγμάτων μεταξύ των παιδιών Μαρίας Ελένης και Μάρθας ηρεμότατα και ωραιότατα. Η κάθε μία επέλεγε τι θέλει να πάρει από τα αντικείμενα, τα ρούχα και με απόλυτη συμφωνία προχώρησε αυτή η διανομή. Όλα αυτά που λέγονται ότι άλλαξε η συμπεριφορά απέναντί της είναι ένα χονδροειδέστατο ψεύδος».
«Η κυρία Ίρις που εμφανίστηκε ως μάρτυρας είναι πράγματι συγγενικό πρόσωπο τυπικά. Ουσιαστικά δεν είχε ποτέ μεγαλύτερη ανάμειξη στα οικογενειακά θέματα. Τρίτον Την Μάρθα Κουτουμάνου και την κόρη της τη Ζένια Μπονάτσου τις μεγάλωσα σαν κόρη μου και εγγονή μου γιατί τα αγαπούσα και τα αγαπώ. Μετά τον θάνατο της Ζωής όλα έγιναν με απόλυτη τάξη. Η συμφωνία ήταν το ταχύτερο να αδειάσει το σπίτι στο Πόρτο Ράφτη για να μπορέσει ή να πωληθεί ή να μισθωθεί. Το σπίτι ανήκει εξίσου και στις δύο, εγώ αποποιήθηκα. Δυστυχώς, η Μάρθα αποφάσισε τελικά να μείνει στο σπίτι και όχι μόνο αυτό, επί 2 ολόκληρα χρόνια αρνείται να δώσει τα κλειδιά στην άλλη ιδιοκτήτρια που είναι η Μαρία Ελένη. Γι’ αυτό και αναγκάστηκε η Μαρία Ελένη να καταφύγει στο δικαστήριο γιατί δεν ήθελε να προκαλέσει οξύτητα πηγαίνοντας στο σπίτι που είχε κάθε δικαίωμα να πάει. Το δικαστήριο προ ημερών την διόρισε προσωρινή διαχειρίστρια και υποχρέωσε την πλευρά της Μάρθας να παραδώσει τα κλειδιά, το οποίο υποτίθεται ότι θα γίνει αύριο, μετά από 2 ολόκληρα χρόνια. Η συμπεριφορά της Μάρθας τα δύο τελευταία χρόνια είναι τουλάχιστον ανεξήγητη. Ακόμα και τους πίνακες τους χαρίσαμε στη Μάρθα. Υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες οικονομικές, οι οποίες θα επιλυθούν με την πώληση του ακινήτου».
Ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος ανέφερε ακόμη για το θέατρο: «Η Ζωή Λάσκαρη είχε επιλέξει τη Μαρία Ελένη Λυκουρέζου να είναι στο θέατρο, μαζί είχαν παίξει το πρώτο έργο. Η Μάρθα Κουτουμάνου ουδέποτε ενδιαφέρθηκε ουσιαστικά για το θέατρο. Από μικρή η Μαρία Ελένη το παρακολουθούσε, η Ζωή μαζί με τη Μαρία Ελένη πήγαινε στο θέατρο. Η Μάρθα με τη Ζένια Μπονάτσου, την αγαπημένη της κόρη που με αποκαλούσε πάντοτε παππού, μεγάλωσαν όλα αυτά τα χρόνια στο Πόρτο Ράφτη. Τη φιλοξενούσαμε, εκεί έμενε, εκεί κοιμόταν, εκεί έτρωγε, δεν προσέφερε τίποτε απολύτως οικονομικά, δεν εργαζόταν, δεν μπορούσε. Συνεπώς, με αγάπη τη μεγάλωσα σαν τέταρτο παιδί μου, όπως και τη Ζένια σαν εγγονή μου. Μάλιστα, η Ζωή είχε και ένα διαμέρισμα στην οδό Ομήρου που ανήκει και στα δύο κορίτσια και η Μαρία Ελένη πρότεινε να εγκατασταθεί εκεί η Ζένια για να είναι στο κέντρο της Αθήνας κι εγώ δαπάνησα ένα πολύ σημαντικό ποσό για να επισκευαστεί το σπίτι, το οποίο είχε πολλά προβλήματα».
Τέλος επεσήμανε ότι «η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου έμενε σε άλλα σπίτια που νοίκιαζε κατά καιρούς. Στο σπίτι στο Πόρτο Ράφτη μέναμε η Ζωή Λάσκαρη, η Μάρθα Κουτουμάνου, η Ζένια Μπονάτσου κι εγώ. Η διανομή μετά το θάνατο της Ζωής έγινε με απόλυτη τάξη και ησυχία και πολλές μέρες ήταν παρών ο κοινός φίλος των κοριτσιών, Μάκης Σούλης. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν η Μάρθα αποφάσισε να μείνει στο σπίτι και αρνούταν για δύο ολόκληρα χρόνια να δώσει τα κλειδιά του σπιτιού στη συνιδιοκτήτρια αδελφή της. Και για αυτό η Μαρία Ελένη κατέφυγε στα δικαστήρια. Κάτι που απέφευγε πολύ καιρό».