«Ίδια προϊόντα, στις ίδιες συσκευασίες, την ίδια ημερομηνία, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα στο ταμείο σε διαφορετικά -ανά την Ελλάδα- καταστήματα των ίδιων αλυσίδων». Αυτό είναι το συμπέρασμα τιμοληψίας, που πραγματοποίησε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, στις 29 Νοεμβρίου 2012, η οποία αφορούσε ένα τυπικό καλάθι 14 βασικών ειδών, ίδιων συσκευασιών και ίδιων ετικετών, τα οποία προμηθεύονται οι καταναλωτές από 4 γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες διατηρούν καταστήματα σε όλες σχεδόν τις μεγάλες πόλεις τής χώρας μας.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της τιμοληψίας, η διαφορά αξίας του ακριβότερου καλαθιού ως προς το φθηνότερο της ίδιας πάντα αλυσίδας είναι από 0,52% μέχρι 6,33%, μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Η οργάνωση, σε σχετική ανακοίνωσή της, με την οποία δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα τής τιμοληψίας, διατυπώνει σειρά ερωτημάτων όπως, γιατί οι καταναλωτές που εμπιστεύονται μια συγκεκριμένη αλυσίδα για την προμήθεια βασικών αγαθών πληρώνουν διαφορετικές τιμές για τα ίδια προϊόντα, αναλόγως της πόλης που ζουν και ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που επιβάλλει στις αλυσίδες να καθορίζουν διαφορετικές τιμές.