Σοβαρά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί στα κέντρα πληροφόρησης «Ίριδα» του υπουργείου Εργασίας, καθώς εκατοντάδες ασφαλισμένοι καταφεύγουν εκεί προκειμένου να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης με αφορμή την πρόσφατη ψήφιση του νέου ασφαλιστικού νόμου (ν.4093/2012).
Με εξαιρετικά επείγον έγγραφό της (Γ32/58/11.12.2012) προς τις υπηρεσίες του Ιδρύματος, η Γενική Διεύθυνση Ασφαλιστικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ επισημαίνει ότι το αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι «η αδικαιολόγητη ταλαιπωρία των ασφαλισμένων» και προειδοποιεί, ότι η άρνηση της εξυπηρέτησής τους «συνιστά ελεγχόμενο πειθαρχικό παράπτωμα».
Παράλληλα αναφέρει ότι έχουν κοινοποιηθεί στις υπηρεσίες ερμηνευτικές οδηγίες για νέες ρυθμίσεις των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. Ζητά από τους διευθυντές των υποκαταστημάτων στις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες απονομών συντάξεων «να αναθέσουν σε έμπειρους υπαλλήλους, εκ περιτροπής, την εξυπηρέτηση του κοινού, κατά το ωράριο συναλλαγής, έτσι ώστε να μην καθυστερεί η διεκπεραίωση των υπόλοιπων εργασιών».