Ο χρόνος που αφιερώνουν οι νέοι γονείς με τον ερχομό του παιδιού τους, οι πρώτες στιγμές που περνούν μαζί του, είναι τόσο πολύτιμες και μοναδικές, αλλά και τόσο ικανές να θέσουν και να καθορίσουν τους δεσμούς μιας ολόκληρης ζωής.

Ο χρόνος αυτός συστήνει τους νέους γονείς σε μια νέα πραγματικότητα, με στιγμές τόσο ανεκτίμητες που μένουν χαραγμένες για πάντα στη μνήμη.

Dove-Men+Care_Dear-Future-Dads_1

Δίνοντας νέα διάσταση στο τι σημαίνει να είσαι αληθινός άνδρας, μέσα από τη σημασία του «νοιάζομαι», το Dove Men+Care, ανατρέπει και πάλι τα στερεότυπα, τονίζοντας τη δύναμη που κρύβει μέσα της η φροντίδα κάθε πατέρα απέναντι στο παιδί του, τόσο στα πρώτα στάδια της ζωής του όσο και μετέπειτα.

Με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα, την Κυριακή 17 Ιουνίου, το Dove Men+Care παρουσιάζει μια νέα ταινία μικρού μήκους με τίτλο «Dear Future Dads», η οποία τονίζει την αξία και τη σημασία της φροντίδας από τον μπαμπά και υποστηρίζει το δικαίωμα για άδεια πατρότητας σε όλο τον κόσμο. Στη νέα αυτή ταινία, αληθινοί μπαμπάδες από όλο τον κόσμο μοιράζονται τις ιστορίες τους και δείχνουν πόσες ανεκτίμητες στιγμές και εμπειρίες τούς έχει χαρίσει αυτός ο χρόνος με τα παιδιά τους.

Παρακολουθείστε το video της νέας καμπάνιας εδώ:

Σύμφωνα με έρευνες σχετικά με την πατρότητα αλλά και τη σχέση μεταξύ οικογένειας και εργασίας, μέσα από τη φροντίδα προς τα παιδιά τους, οι άνδρες νιώθουν περισσότερη αυτοπεποίθηση και ικανοποίηση. Το παιδί από την πλευρά του βιώνει άμεσα την πολύτιμη επαφή με τον πατέρα, ενώ ενισχύεται συναισθηματικά η σχέση των ανδρών με τη σύντροφό τους, αφού μέσα από τα κοινά συναισθήματα που βιώνουν, έρχονται ακόμα πιο κοντά. Παράλληλα όμως, η ενασχόληση αυτή επιδρά σημαντικά και στην εργασιακή τους ζωή καθώς αυξάνεται η αποδοτικότητά τους αλλά αισθάνονται και περισσότερο ικανοποιημένοι από την εργασία τους.

Dove-Men+Care_Dear-Future-Dads_3

Το Dove Men+Care με στόχο να καταγράψει τις παγκόσμιες απόψεις γύρω από την άδεια πατρότητας, συνεργάστηκε με τη ΜΚΟ Promundo δημιουργώντας την έρευνα «Helping Dads Care».

Τα πρώτα ευρήματα από τις Η.Π.Α δείχνουν ότι η πλειοψηφία των ανδρών επιθυμεί να περνά χρόνο με το παιδί ιδιαίτερα κατά τα πρώτα στάδια της ζωής του. Παρόλο λοιπόν που η επιθυμία είναι τόσο έντονη, λιγότερες από τις μισές χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπουν την άδεια πατρότητας. Ακόμα όμως και στις περιπτώσεις που προβλέπεται, η πλειοψηφία των ανδρών δεν την αξιοποιεί καθώς τα στερεότυπα που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την αποδεκτή συμπεριφορά ενός άνδρα, τους κρατούν πίσω και τους κάνουν να αμφισβητούν την αρρενωπότητά τους.

Dove-Men+Care_Dear-Future-Dads_2

Με όχημα τη δύναμη της φροντίδας, το Dove Men+Care μέσα από τη νέα καμπάνια #DearFutureDads, στοχεύει να ενημερώσει τους μπαμπάδες ανά τον κόσμο και να τους παρακινήσει να αξιοποιούν την άδεια πατρότητας, διεκδικώντας αυτόν τον τόσο ζωτικής σημασίας χρόνο με τα παιδιά τους. Γιατί οι πρώτες στιγμές που περνά ένας πατέρας με το παιδί του, χτίζουν δεσμούς μιας ζωής. Η φροντίδα φανερώνει αγάπη και είναι αυτή που κάνει έναν άνδρα πραγματικά δυνατό.

Μοιράσου και εσύ τη δική σου συμβουλή προς τους μελλοντικούς μπαμπάδες με το hashtag #DearFutureDads και γίνε μέρος του παγκόσμιου κινήματος φροντίδας του Dove Men+Care.

#DearFutureDads #DoveMen