Σύμφωνα με τον «Τύπο της Κυριακής», οι περικοπές στους μισθούς, η ανεργία και η αβεβαιότητα για το μέλλον αναγκάζουν τους περισσότερους πολίτες να σκέφτονται πρωτίστως (ίσως και μόνο) την καθημερινή τους επιβίωση και να βάζουν σε «δεύτερη μοίρα« την ερωτική τους ευχαρίστηση.
Περισσότερα από 1 δισ. ευρώ θυσίαζαν κατ’ έτος στο βωμό του έρωτα οι Έλληνες για ερωτικά βοηθήματα, φάρμακα, «ροζ» DVD και περιοδικά. Για την πορνεία σπαταλούσαν 1 δισ. ευρώ. Βέβαια, αυτό αποτελεί παρελθόν καθώς –όπως λένε οι του χώρου- ο τζίρος έχει συρρικνωθεί σχεδόν στο μισό.
Στους οίκους ανοχής οι ερωτικές συνευρέσεις έχουν μειωθεί κατά 70%. Ελλείψει χρημάτων, ακόμη και οι σταθεροί πελάτες έχουν σταματήσει τις συχνές επισκέψεις, λέει στην εφημερίδα η πρόεδρος του Σωματείου Εκδιδομένων Προσώπων, Δήμητρα Κανελλοπούλου και προσθέτει «Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι οι περισσότεροι άνδρες προβληματίζονται, Δεν είναι πλέον ενεργοί, γιατί αντιμετωπίζουν μεγάλο άγχος για το τι θα κάνουν στο μέλλον…». «Εάν κάποιος είναι σταθερός πελάτης και πει ότι δεν μπορεί να πληρώσει, για παράδειγμα, 30 ευρώ, τότε ρίχνουμε την τιμή» λέει η Δήμητρα Κανελλοπούλου.
Μεγάλο πλήγμα έχουν υποστεί και τα sex shopsτα οποία έκαναν την εμφάνισή τους την τελευταία δεκαετία στην Αθήνα και σε άλλες επαρχιακές πόλεις, έγιναν μόδα και έσπασαν τα ταμπού που υπήρχαν στην ελληνική κοινωνία. Στο παρελθόν, υπήρξαν προσοδοφόρες επιχειρήσεις, με το μέσο τζίρο ενός sex shop να ξεπερνά τις 12.000. Από τα περίπου χίλια που λειτουργούσαν, σήμερα έχουν παραμείνει τα 400 και υπολειτουργούν.
Στο «κόκκινο» βρίσκονται οι πωλήσεις αισθησιακών ταινιών. Η πορνογραφική παραγωγή, που άνθησε τη δεκαετία του 80’ στην Ελλάδα στην οποία απασχολούνταν περίπου 1000 άτομα, σήμερα δέχεται απανωτά χτυπήματα. Στέλεχος της εταιρείας παραγωγής πορνό «Σειρήνα» τονίζει χαρακτηριστικά: «Το διάστημα αυτό η μείωση αγγίζει το 70% . Εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες, δεν έχουν ούτε χρήματα αλλά ούτε την ψυχολογία για να αγοράσουν ερωτικά DVD».