Μόλις δεκαπέντε δευτερόλεπτα χρειάστηκε κάθε ένας από τους 1.082 κατοίκους της Πιερίας για να παραλάβει τις πατάτες που είχε παραγγείλει, χάρη στη σωστή οργάνωση της διαδικασίας διανομής που πραγματοποιείται από το πρωί στην Κατερίνη. Τα μόνα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν ήταν τρεις φορητοί υπολογιστές αλλά και το λογισμικό που τροποποίησε για το σκοπό αυτό, το ιδρυτικό μέλος της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Πιερίας «Ο τόπος μου», Ηλίας Τσολακίδης. Το λογισμικό αυτό εφαρμόζει, άλλωστε, ο ίδιος κάθε χρόνο με την ιδιότητα του Τεχνικού Διευθυντή του Ευρωπαϊκού Κολλεγίου Αθλητικών Επιστημών, για τη διοργάνωση του δεύτερου μεγαλύτερου αθλητικού συνεδρίου στον κόσμο…
«Η διαδικασία διανομής της πατάτας είναι υποδειγματική και πραγματοποιείται υπό το βλέμμα δημοσιογράφων, φωτορεπόρτερ και συνεργείων διεθνών μέσων ενημέρωσης» εξηγεί ο κ. Τσολακίδης και σημειώνει ότι δεν υπήρξαν ούτε ουρές, ούτε συνωστισμοί, ούτε κατοχικές εικόνες. Σε αυτό συνέβαλαν ιδιαίτερα οι 62 εθελοντές που χωρίστηκαν σε ομάδες ταυτοποίησης των ανθρώπων που έκαναν την παραγγελία αλλά και ομάδες παρκαδόρων, ρυθμιστών κυκλοφορίας, ελεγκτών αποδείξεων και μεταφοράς των προϊόντων με καρότσια σε ηλικιωμένους και ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.
«Η πόλη μας έχει δημιουργήσει πλέον σχολή και η διανομή 75 τόνων πατατών στις 1.082 οικογένειες πραγματοποιήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο» πρόσθεσε. Γνωστοποίησε, παράλληλα, ότι η ικανοποίηση των παραγωγών ήταν τόσο μεγάλη που ανακοίνωσαν ότι δωρίζουν ακόμη δύο τόνους πατάτες για να διανεμηθούν μέσω του Κοινωνικού Παντοπωλείου σε 70 οικογένειες της περιοχής.
Διαφορετική όμως ήταν η εικόνα στη Θεσσαλονίκη όπου και σήμερα το πρωί συγκεντρώθηκε κόσμος για να αγοράσει φτηνές πατάτες, στο πλαίσιο αντίστοιχης πρωτοβουλίας της Γεωπονικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Λόγω οργανωτικών προβλημάτων, ενώ είχε προγραμματιστεί αρχικά για σήμερα η συνέχιση της διανομής, τελικά αποφασίστηκε να συνεχιστεί από Δευτέρα.
Με το ελαιόλαδο θα συνεχιστεί η διανομή και πώληση φθηνών προϊόντων από τους παραγωγούς και χωρίς μεσάζοντες, που ξεκίνησε από την Πιερία και επεκτάθηκε και σε άλλες περιοχές της χώρας. Το προϊόν αυτό έλαβε τις περισσότερες ψήφους στη διαδικασία επιλογής του επόμενου προς διανομή προϊόντος που διεξήχθη μέσω διαδικτύου και με τη συμμετοχή 4.500 ανθρώπων.