Σε πολύ καλό κλίμα, όπως προκύπτει από τις δηλώσεις των δύο πλευρών, διεξήχθη η συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκη Βορίδη και του προεδρείου των Ιδιοκτητών Ταξί, με αντικείμενο το θέμα της απελευθέρωσης του συγκεκριμένου επαγγέλματος.
Στη διάρκεια της συνάντησης, ο υπουργός ενημέρωσε τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές για τα κυριότερα σημεία του νομοσχεδίου που προωθεί για την απελευθέρωση των Ταξί και το οποίο, όπως δήλωσε ο ίδιος, θα είναι έτοιμο την προσεχή εβδομάδα, προκειμένου να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατόν.
Από την πλευρά τους, οι ιδιοκτήτες Ταξί αφού ανέλυσαν στον κ. Βορίδη τη διαμάχη που είχαν με τον προκάτοχό του Γιάννη Ραγκούση, του παρέθεσαν τις απόψεις και τις θέσεις τους, ενόψει της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, κάνοντας ειδική αναφορά στα πληθυσμιακά κριτήρια, αλλά και στις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονταν στο προεδρικό διάταγμα Ρέππα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διάρκεια της συνομιλίας διαπιστώθηκε η πρόθεση και από τις δύο πλευρές να καταβληθεί προσπάθεια συνεννόησης, καθώς υπάρχουν σχεδόν συγκλίνουσες απόψεις, προεξάρχουσας αυτής των πληθυσμιακών κριτηρίων, που αποτελούσε πάγια θέση του ΛΑΟΣ και την οποία πρόσφατα είχε διατυπώσει και ο κ. Βορίδης.
Μετά τη συνάντηση, ο υπουργός χαρακτήρισε εξαιρετικά χρήσιμη τη συζήτηση, ανέφερε ότι το σχέδιο νόμου θα είναι σχεδόν έτοιμο σε περίπου μία εβδομάδα και πρόσθεσε ότι θα περιέχει ρυθμίσεις στην κατεύθυνση της απελευθερώσεως του συγκεκριμένου επαγγέλματος, αλλά με όρους και κριτήρια τα οποία κατ’ επανάληψη έχουμε θέσει.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, χρησιμοποίησε ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα με πολύ βαριές εκφράσεις κατά του πρώην υπουργού κ. Ραγκούση, υποστηρίζοντας ότι χωρίς να το επιβάλει η Τρόικα έφτιαξε ένα νόμο, στόχος του οποίου ήταν η διάλυση των ταξί, κατηγορώντας τον πρώην υπουργό πως «ήταν υποταγμένος στους νταβατζήδες της ελληνικής κοινωνίας που έχουν χρεοκοπήσει το οικονομικό σύστημα στη χώρα μας».
Ο κ. Λυμπερόπουλος πρόσθεσε ότι ο κλάδος δεν είναι αντίθετος στο να εξυγιανθεί, να λειτουργήσει όπως σε όλη την Ευρώπη, με κριτήρια που έχουν να κάνουν με το κυκλοφοριακό, το περιβαλλοντολογικό ,το πληθυσμιακό και αυτό τη βιωσιμότητα ενός επαγγέλματος.