Στα 3,5 δισ. ευρώ περίπου υπολογίζεται να κοστίσει συνολικά το μετρό Θεσσαλονίκης. Μετά από επίσκεψη που πραγματοποίησε στο εργοτάξιο ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, έδωσε διευκρινίσεις σχετικά με το κόστος του δικτύου γραμμών 33ων χιλιομέτρων.
Τόνισε ότι από το σύνολο του ποσού, που υπολογίζεται ότι θα κοστίσει το έργο, 1,1 δισ. ευρώ, αφορά το βασικό κορμό του έργου των 9,6 χλμ από το Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Πυλαία, ενώ 620 εκατ. ευρώ στοιχίζει η επέκταση προς την Καλαμαριά, συμπεριλαμβανομένης και της προμήθειας του μηχανολογικού εξοπλισμού.
Κατά το τρέχον έτος πρόκειται να δημοπρατηθεί, αλλά και να ξεκινήσουν οι εργασίες, για την επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά, ενώ παράλληλα θα προκηρυχθούν και οι οριστικές μελέτες για την επέκταση της γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης προς τη δυτική πλευρά της πόλης, από την Πλατεία Δημοκρατίας, την οδό Λαγκαδά, μέχρι την Ευκαρπία και τα Νοσοκομεία.
Ο Γ. Μεγκριώτης είπε επίσης ότι αναμένεται το 2015 να τεθεί σε λειτουργία ο βασικός κορμός του μετρό Θεσσαλονίκης των 9,6 χλμ και το 2016 θα ξεκινήσει και η γραμμή προς την Καλαμαριά.