Δικαιώθηκε η πελάτισσα ενός κέντρου αδυνατίσματος και αισθητικής η οποία απευθύνθηκε στο Συνήγορο του Καταναλωτή για χρήματα που είχε προπληρώσει και μέρος αυτών δεν της επεστράφησαν όταν κατήγγειλε τη σύμβαση.
Συγκεκριμένα η καταναλώτρια είχε παραγγείλει υπηρεσίες αδυνατίσματος και αισθητικής, υπογράφοντας σχετικές συμβάσεις και προκαταβάλλοντας το συνολικό ποσό των 27.457 ευρώ. Στη συνέχεια, αφού έκανε χρήση μέρους του προγράμματος, αποφάσισε να καταγγείλει τις συμβάσεις και ζήτησε να της επιστραφεί το κόστος του ανεκτέλεστου μέρους τους, όπως είχε δικαίωμα, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
Μετά τη μεσολάβηση της Αρχής, στο πλαίσιο της εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς, και ύστερα από δύο συναντήσεις, όπου έγινε ενδελεχής έλεγχος των αποδεικτικών στοιχείων, η εταιρεία συμφώνησε να της επιστρέψει το συνολικό ποσό των 23.359 ευρώ.