Την Κυριακή αναχώρησαν από τη Χάλκη οι παίκτες του ριάλιτι «The Island», τα γυρίσματα του οποίου ολοκληρώθηκαν το Σάββατο στην Αλιμιά με την ανάδειξη του νικητή, ο οποίος ήταν Βέλγος. Του ανταποκριτή μας από το dimokrati.gr στη Ρόδο Το βράδυ του Σαββάτου, με την επιστροφή των παικτών από την νησίδα Αλιμιά στην Χάλκη, πραγματοποιήθηκε αποχαιρετιστήριο δείπνο στην παραλία «Κάνια» και ακολούθησε πάρτι, όπου παίκτες και μέλη της παραγωγής, διασκέδασαν με την ψυχή τους μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Ο δήμος διένειμε διαφημιστικό υλικό στους παρευρισκόμενους οι οποίοι έφυγαν από το νησί με τις καλύτερες εντυπώσεις. Να σημειωθεί ότι μαζί με «τους σύγχρονους ναυαγούς», ήρθαν στην Ελλάδα και δημοσιογράφοι που εκπροσωπούν μεγάλα έντυπα του Βελγίου, όπως «Sud Presse», «Plus Magazine», «Travel Express», «Travel Magazine», «De Zondag», «Nieuwsblad», «Femmes d’ Aujourd’ hui» για την κάλυψη του παιχνιδιού, διαφημίζοντας με τον καλύτερο τρόπο όχι μόνο το ίδιο το ριάλιτι αλλά και την Χάλκη και κατ΄επέκταση τα Δωδεκάνησα. Το reality θα μεταδοθεί αρχικά στο Βέλγιο και την Ολλανδία.
Πλήρωσαν από την τσέπη τους
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι δεν ήταν δωρεάν και όλοι οι παίκτες που συμμετείχαν από το Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Γερμανία και την Αυστρία, πλήρωσαν το ταξιδιωτικό τους γραφείο, αλλά και τα αεροπορικά τους εισιτήρια. Για να λάβει κάποιος μέρος στο παιχνίδι-ταξίδι έπρεπε να πληρώσει 1.295 ευρώ. Εκτός από αυτά τα χρήματα έπρεπε να πληρώσει επιπλέον και τα αεροπορικά εισιτήρια. Μάλιστα το πρακτορείο ενημέρωνε τους παίκτες ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες που έχουν πτήσεις από και προς Ρόδο με το κόστος να κυμαίνεται στα 100-150 ευρώ, ανάλογα με την πτήση και τη χώρα από την οποία ξεκινούν. Ουσιαστικά τα έξοδα για κάθε παίκτη που πήρε μέρος στο παιχνίδι, μαζί με ορισμένες αγορές για την προετοιμασία, έφταναν περίπου τα 2.000 ευρώ! Αυτός που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους στις δοκιμασίες (σ.σ. διακρίνεται στην φωτογραφία με τον δήμαρχο της Χάλκης) κέρδισε την επιστροφή των χρημάτων που πλήρωσε στο πρακτορείο, το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων και επιπλέον 500 ευρώ!
Γυρίσματα και του χρόνου
Την παραγωγή του παιχνιδιού ανέλαβε το τουριστικό πρακτορείο Beyond Borders με έδρα το Βέλγιο -το οποίο λανσάρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καινοτόμο τουριστικό προϊόν-, ενώ το εγχείρημα έχει την πλήρη υποστήριξη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του γραφείου Κάτω Χωρών του ΕΟΤ. Το πρακτορείο καλύπτει ουσιαστικά το κενό που υπάρχει στο τουριστικό προϊόν, τη ζήτηση για ταξίδια περιπέτειας, ενώ επιθυμεί να κάνει κάθε χρόνο ένα ταξίδι στην Αλιμιά με το ίδιο concept και μάλιστα ο στόχος είναι να γίνονται γυρίσματα για περισσότερους κύκλους. Όπως ενημέρωσε η παραγωγή τον δήμαρχο της Χάλκης κ. Μιχάλη Πατρό, του χρόνου θα γυριστούν δύο κύκλοι του ριάλιτι στην Αλιμιά, με στόχο να γίνουν τρεις το μεθεπόμενο έτος, καθώς το ενδιαφέρον ήταν τεράστιο και οι αιτήσεις συμμετοχής χιλιάδες! Να σημειωθεί ότι ο εξοπλισμός του παιχνιδιού μεταφέρθηκε από την Αλιμιά στην Χάλκη και ανέλαβε την φύλαξή του η δημοτική αρχή Χάλκης, ώστε να χρησιμοποιηθεί και του χρόνου.
Ενδιαφέρον και από Έλληνες!
Όπως απεκάλυψε μιλώντας στη «δ» ο δήμαρχος Χάλκης κ. Μιχάλης Πατρός, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή στο παιχνίδι και από Ελληνες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το υψηλό κόστος για να λάβουν μέρος στο ριάλιτι επιβίωσης. Ο Δήμος Χάλκης και ο δήμαρχος προσωπικά, λαμβάνουν καθημερινά τηλεφωνήματα από ενδιαφερόμενους από όλη την Ελλάδα, τους οποίους παραπέμπουν στην σχετική ιστοσελίδα του παιχνιδιού, αφού ο Δήμος δεν έχει καμία ανάμειξη στην διεξαγωγή του παιχνιδιού και την επιλογή των παικτών. «Πρόκειται για μια καινοτόμο τουριστική δράση, που ως φαίνεται θα καθιερωθεί με την συνδρομή της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου. Τα μέλη της παραγωγής θα έρθουν στη Ρόδο ξανά τον Φεβρουάριο του 2017, και για ξεκούραση αλλά και για να συζητηθούν εκ νέου οι διαδικασίες για τον νέο γύρο του παιχνιδιού σε συνάντηση που θα έχουμε όλοι μαζί και με την αντιπεριφερειάρχη κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου, ώστε να διορθώσουμε τις όποιες παραλείψεις, αν υπήρχαν, και να βελτιώσουμε ό,τι χρειάζεται. Οι άνθρωποι αυτοί, ενίσχυσαν την τοπική οικονομία και παράλληλα αποτελούν ζωντανή διαφήμιση, αφού έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα, καθώς η διαφήμιση της Χάλκης ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Για να κάναμε διαφήμιση σε αυτά τα κράτη, θα χρειαζόμασταν περισσότερα από 50.000 ευρώ μόνο για διαφημιστικά φυλλάδια. Δεν επιδιώκουμε να γίνουμε Μύκονος, η συγκεκριμένη δράση στην Χάλκη και στην Αλιμιά, ταυτίζεται με το προφίλ που θέλουμε να προσδώσουμε στο νησί μας, ως εναλλακτικού προορισμού», δήλωσε στην «δ», ο δήμαρχος Χάλκης, που δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τις εξελίξεις καθώς πλέον το νησί, μπαίνει στον χάρτη των εναλλακτικών τουριστικών προορισμών. Περισσότερες ειδήσεις από τη Ρόδο στο dimokratiki.gr