Ζούμε στην εποχή της εικόνας και των social media, τα οποία και τα δύο συνοψίζονται στο Instagram. Στραφείτε, λοιπόν, στους χρήστες του διάσημου κοινωνικού μέσου δικτύωσης για να βρείτε επίδοξους πελάτες και προσελκύστε τους millennials.

Marketing μέσω Instagram

Μπορεί να έχετε χιλιάδες followers στη σελίδα σας, αυτό όμως δε σημαίνει πώς θα έχετε και χιλιάδες θαμώνες στο μαγαζί σας. Γι’ αυτό, λοιπόν, αντιμετωπίστε τη σελίδα σας ως ένα εργαλείο marketing. Συνδέστε το λογαριασμό σας στο Instagram με τα υπόλοιπα προφίλ που διατηρείτε, όπως τη σελίδα σας στο Facebook, ανακατευθύνετε με λινκ τους followers σας στο επίσημο site του καφέ/εστιατορίου σας και προωθείστε φωτογραφίες με τα πιάτα και τα cocktails σας, καθώς και του χώρου σας. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr