Μεγάλες ουρές παρατηρούνται καθημερινά στο υποκατάστημα Κερατσινίου της ΔΕΗ, στον Πειραιά, καθώς δεκάδες ενοικιαστές, που άλλαξαν πρόσφατα κατοικία, προσπαθούν να διευθετήσουν τις όποιες εκκρεμότητες τούς με την Επιχείρηση, ενόψει και της επιβολής του νέου τέλους ακινήτων, μέσω των λογαριασμών ρεύματος.
Υπάλληλοι της ΔΕΗ αναφέρουν ο συνωστισμός στο συγκεκριμένο κατάστημα οφείλεται στο ότι πολλοί καταναλωτές, που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς κάθε δίμηνο, προχωρούν σε διακανονισμό.
Επιπλέον, δεν είναι λίγοι οι ενοικιαστές, οι οποίοι, αποχωρώντας από ένα σπίτι, άφησαν το όνομά τους στον λογαριασμό της ΔΕΗ και τώρα, σπεύδουν να το αφαιρέσουν, από φόβο μην επιβαρυνθούν εκείνοι με το τέλος του ακινήτου, που θα περάσει μέσα από τον λογαριασμό της Επιχείρησης.
Η πλειονότητα εκείνων που ζητούν διακανονισμό είναι άνεργοι και επιχειρηματίες. Αλλά, όπως αναφέρει υπάλληλος της ΔΕΗ «υπάρχουν πελάτες που ρωτούν αν μπορούν διακόψουν για ένα διάστημα την παροχή ρεύματος και με αυτό τον τρόπο να γλιτώσουν το τέλος ακίνητης περιουσίας».
Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ για να προχωρήσει σε διακοπή του ρεύματος σε πελάτη της πρέπει να λήξουν δύο λογαριασμοί. Στην περίπτωση, όμως, που συνεχίζουν να μένουν απλήρωτοι, επιδίδεται στον οφειλέτη εξώδικο, με το οποίο ενημερώνεται πως αν δεν πληρώσει το χρέος έναντι της Επιχείρησης εντός της προθεσμίας, που ορίζεται, θα καταγγελθεί το συμβόλαιο και θα ξηλωθεί ο μετρητής. Όταν κάποιος θελήσει να επανεγκαταστήσει τον μετρητή, θα πρέπει να τον ξαναπληρώσει και να προχωρήσει σε νέο συμβόλαιο.