Από το Σεπτέμβριο θα τεθεί σε εφαρμογή ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης των αιθουσών διδασκαλίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με στόχο να δώσει λύση στο πρόβλημα της έλλειψης αιθουσών σε συγκεκριμένα τμήματα και ταυτόχρονα την υπερλειτουργία άλλων.
Η διαχείριση των αιθουσών και των αμφιθεάτρων θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, μέσω ενός κεντρικού λογισμικού, το οποίο θα βρίσκεται στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου, ώστε ανά πάσα στιγμή οι ενδιαφερόμενες διοικητικές υπηρεσίες να βλέπουν την διαθεσιμότητα και να προχωρούν στην κατάλληλη κατανομή, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε τμήματος. Για το σκοπό αυτό έγινε η πλήρης καταγραφή των αιθουσών και αμφιθεάτρων, και οι ώρες λειτουργίας τους, επιτρέποντας μάλιστα τις απαιτούμενες αλλαγές, ανάλογα με τα προγράμματα σπουδών κάθε εξαμήνου.
«Τα τμήματα που θα έχουν ανάγκη για περισσότερες αίθουσες διδασκαλίας, θα καταθέτουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους και θα μπορούν να κάνουν booking (κράτηση) σε αίθουσες και αμφιθέατρα, που σύμφωνα με το σύστημα θα είναι ‘ελεύθερα’. Ο κεντρικός ελεγκτής (moderator) του συστήματος θα λαμβάνει και θα διαχειρίζεται τα σχετικά αιτήματα» δήλωσε ο αντιπρύτανης Γιάννης Παντής.
Με τον τρόπο αυτό θα εξοικονομηθούν χρήματα, που θα διέθεταν οι Σχολές για την ενοικίαση χώρων, εκτός πανεπιστημίου, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους.