Την υλοποίηση διαδικτυακού τόπου για κρατήσεις τουριστικών πακέτων στην ελληνική επικράτεια, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ανακοίνωσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα, ότι αυτή η πρωτοβουλία δεν έχει σχέση με την πρόταση του ΣΕΤΕ για συνεργασία σε επίπεδο μάρκετινγκ και προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Για την υλοποίηση του δικτυακού τόπου, όπως τόνισε ο υπουργός θα συσταθεί ένας φορέας, όπου και θα αναλάβει τη διαχείριση του. Ο νέος δικτυακός τόπος θα έχει πολλές ομοιότητες με το Visitgreece, ωστόσο η διαφορά θα εντοπίζεται μεταξύ άλλων στη δυνατότητα του διαδικτυακού επισκέπτη να πραγματοποιεί κρατήσεις σε ξενοδοχεία, αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια κλπ, κάτι που δεν γίνεται από την πλατφόρμα του Visitgreece.
Μάλιστα τα έσοδα του νέου φορέα, που θα έχει καταστατικό για την εμπορική του χρήση, θα δίδονται για τη διαφημιστική προβολή της Ελλάδας, σε μια περίοδο που τα κονδύλια για διαφήμιση είναι ελάχιστα.
Με την τουριστική χρονιά να τρέχει ο κ. Γερουλάνος έδωσε μια εικόνα των αγορών δεξαμενών για την Ελλάδα και πως αυτή θα εξελιχθεί φέτος. Χωρίς να θέλει να αναφερθεί σε ποσοστά υπογράμμισε, ότι στις κύριες αγορές Αγγλία και Γερμανία τα πράγματα είναι καλύτερα από πέρυσι για την Ελλάδα. Στην Αγγλία μετά το -6% πέρυσι, το υπουργείο φιλοδοξεί σε θετικό πρόσημο, ενώ για τη γερμανική αγορά ο υπουργός σημείωσε ότι θα υπάρξει συνεργασία με τους μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς TUI & Thomas Cook. Για την αγορά της Ρωσίας ήδη έχουν φανεί τα αποτελέσματα της πολιτικής για την επιτάχυνση των διαδικασιών έκδοσης Visa, οι οποίες έχουν αυξηθεί κατά 25% σε σχέση με πέρυσι.
Μεγάλη εξάλλου αναμένεται να είναι και φέτος η έλευση ισραηλινών τουριστών προς την Ελλάδα και ειδικά προς την Θεσσαλονίκη, η οποία βιώνει μια πολύ δύσκολη τουριστική περίοδο, με τις πληρότητες των ξενοδοχείων της να φτάνουν το 25%. Όπως τόνισε ο κ. Γερουλάνος το ενδιαφέρον τους παραμένει αμείωτο, ενώ η συνεργασία με το νέο δήμαρχο της πόλης Γιάννη Μπουτάρη, θα αποδώσει καρπούς.
Εστιάζοντας στην αγορά των ΗΠΑ ο κ. Γερουλάνος στάθηκε στις πρωτοβουλίες του υπουργείου για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς, τη στιγμή που το μεγάλο αγκάθι παραμένουν τα ακριβά αεροπορικά εισιτήρια. Οπως είπε η προσέγγιση στην αμερικανική αγορά θα αφορά τρία μεγάλα τμήματα των εν δυνάμει ταξιδιωτών, τους Εβραίους της Αμερικής, τους συνταξιούχους, αλλά και τους Έλληνες.