Σφοδρές είναι οι αντιδράσεις που έχει φέρει κυρίως στους συντηρητικούς κύκλους η αφίσα του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα κορμιά» που θα προβληθεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και στην οποία απεικονίζεται σταυρωμένη μια ημίγυμνη έγκυος γυναίκα.
Το φιλμ ακολουθεί την ιστορία τριών γυναικών και η σύνοψη αναφέρει: «Η νέα ταινία της Ελίνας Ψύκου είναι ένα ντοκιμαντέρ με τη μορφή road movie. Οι ηρωίδες του ταξιδεύουν σε μια Ευρώπη που ολοένα συντηρικοποιείται, διεκδικώντας τίποτα λιγότερο από αυτονομία και αυτοδιάθεση του σώματός τους. Το ταξίδι τους είναι αβάστακτα σοβαρό και ανέλπιστα αστείο, τα αιτήματά τους επείγοντα, ο αντίλογος σαθρός αλλά συχνά ηχηρός, το αποτέλεσμα αμφίρροπο.
Ένα ντοκιμαντέρ για νομικά παράδοξα, τεχνητά σύνορα και κοινωνικές ανισότητες αλλά κυρίως ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή, τον θάνατο και ακόμα περισσότερο για το δικαίωμα να επιλέγεις ανάμεσα στα δύο».
Η αφίσα προκάλεσε την οργή του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, Φιλόθεου, που με επιστολή του προς τη διευθύντρια του Φεστιβάλ, Ελίζ Ζαλαντό, ζητά να μην αναρτηθεί η αφίσα, διότι όπως τονίζει «είναι βαθύτατα προκλητική για το θρησκευτικό συναίσθημα των χριστιανών της πόλης».
Μεταξύ άλλων, στην επιστολή του ο ιεράρχης αναφέρει επίσης: «Τείνει, δυστυχώς, να καταστεί συνήθεια, τα τελευταία χρόνια, η εκ μέρους διαφόρων “καλλιτεχνών” χρησιμοποίηση των ιερών Προσώπων της Πίστης, όχι για να αποδώσουν τον αρμόζοντα σεβασμό και να εκφράσουν την πρέπουσα ευλάβεια προς Αυτά, αλλά για να “διαφημίσουν” έκδηλώσεις και δημιουργήματα τέχνης. Αυτές οι διαφημίσεις, υπό το πρόσχημα μιας αμφίβολης καλλιτεχνικά γραφιστικής προσέγγισης, αγγίζουν -ενίοτε, δε, και υπερβαίνουν- τα όρια της κακόβουλης πρόκλησης και της κακοποιητικής πρόθεσης».