Νέες λεωφορειολωρίδες σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, χωρίς όμως σε αυτές να κυκλοφορούν ταξί, έχει στο πλάνο του το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. «Είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε σε βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, μέσω της αύξησης της εμπορικής ταχύτητας των αστικών εντός των λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων», δηλώνει ο αρμόδιος υφυπουργός, Σπύρος Βούγιας, ο οποίος προαναγγέλλει την επέκταση του μέτρου μέσα στο 2011.
Για το… καυτό ζήτημα των ταξί, που σήμερα επιτρέπεται να κυκλοφορούν συγκεκριμένες ώρες μέσα στις λεωφορειολωρίδες, το υπουργείο φαίνεται να ψάχνει για τη «χρυσή τομή». «Στις ήδη υπάρχουσες λεωφορειολωρίδες, λόγω της οικονομικής συγκυρίας αλλά και λόγω των έργων κατασκευής του μετρό στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, μπορεί να διατηρηθεί το υπάρχον καθεστώς, που επιτρέπει στα ταξί να διέρχονται από αυτές συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Ομως, οι νέες λεωφορειολωρίδες ή οι επεκτάσεις των υπαρχουσών πρέπει να είναι ελεύθερες από ταξί», υπογραμμίζει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Ωστόσο, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ), Παναγιώτης Παπαϊωάννου, σημειώνει ότι ταξί θα πρέπει να κυκλοφορούν σε λεωφορειολωρίδες μόνον εφόσον αποδεδειγμένα δεν προκαλούν την παραμικρή επιβάρυνση στην κυκλοφορία των λεωφορείων και την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Πηγή: aggelioforos.gr