Εκεί που το αθλητικό πνεύμα συναντά την ελληνική σφραγίδα, γεννήθηκε η Ena Athletics, μια νεοσύστατη εταιρεία, η οποία λάνσαρε το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι, υψηλών προδιαγραφών, ιδανικό για τρέξιμο με στόχο να εισέλθει στη διεθνή αθλητική αγορά και να ανταγωνιστεί brands όπως η Nike, η Adidas.

Η παρουσίαση έλαβε χώρα στο Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας, στο Golden Hall, εκεί όπου θα βρίσκεται και το φυσικό κατάστημα με τα εν λόγω παπούτσια, παρουσία κορυφαίων Ελλήνων αθλητών, όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Νίκος Κακλαμανάκης, ο Πύρρος Δήμας, η Φανή Χαλκιά και οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς, αλλά και ο επικεφαλής της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου.

Η Ena athletics, με μότο το «Born in Greece» προωθεί τις ελληνικές αξίες, το σεβασμό στη φύση, επιχειρώντας να αναδείξει όλα όσα έχει να προσφέρει η ελληνική αγορά.

Η επιχειρηματική ομάδα που βρίσκεται πίσω από αυτό το εγχείρημα αποτελείται από τον Αλέξανδρο Λάτση, τον Θωμά Θωμαϊδη, Chief Operating Officer, τον Peter Ruppe, στέλεχος με μακρά εμπειρία στον αμερικανικό κολοσσό της Nike, τον Ευάγγελο Χρόνη, αντιπρόεδρο του Δ.Σ. της Lamda Development, τον διακεκριμένο σχεδιαστή Εμανουέλε Μπιάνκι, και την Αργυρώ Αναγνώστου.

Προς το παρόν, διατίθεται ένα unisex, και ειδικών προδιαγραφών παπούτσι για τρέξιμο, το κόστος του οποίου ανέρχεται στα 230 ευρώ και το οποίο έχει δοκιμαστεί σε 300 δρομείς στο Μαραθώνιο της Αθήνας. Το παπούτσι θα διατίθεται στο φυσικό κατάστημα, αλλά και μέσω του e-shop, ενώ στόχος της εταιρείας είναι και η διεύρυνση των φυσικών καταστημάτων και η επέκταση των συνεργασιών της.

«Ξεκινήσαμε με το πρώτο μας παπούτσι, παρουσιάζοντας έναν κωδικό σε διαφορετικά χρώματα. Εντός του 2025 θα δημιουργήσουμε και άλλα προϊόντα για διαφορετικές ανάγκες, που θα εκπληρώνουν καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα στον τομέα των δρομικών αθλημάτων», ανέφερε, στο περιθώριο της παρουσίασης, ο Θωμάς Θωμαΐδης, σχετικά με το business plan μέσα στο 2025.

Το παπούτσι σχεδιάστηκε στην Ελλάδα και το Μιλάνο, καθώς είναι η έδρα του σχεδιαστή της εταιρείας, ενώ η παραγωγή του πραγματοποιείται σε εργοστάσια στην Ασία.