Ένα νέο παίκτη στην αγορά μπύρας επιχειρούν να δημιουργήσουν με τη Νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ο Μύθος και η Fix, μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, που οριστικοποίησαν και ανακοίνωσαν σήμερα.
Στόχος του deal είναι να σταθούν απέναντι στην κυρίαρχο της αγοράς, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που σήμερα έχει μερίδιο αγοράς 55%, με το νέο σχήμα επιδιώκουν να αυξήσουν το σημερινό, σωρευτικό τους μερίδιο του 29%, σε ποσοστό υψηλότερο του 32%-33% στην πενταετία. «Το σημαντικό είναι η ανάπτυξη του μεριδίου να είναι κερδοφόρα», τόνισε με νόημα ο διευθύνων σύμβουλος της Μύθος και της νέας πλέον Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης.
Ο στόχος είναι να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο η παρουσία τους στο εξωτερικό, από τις 40 χώρες, στις οποίες διαθέτουν σήμερα τα προϊόντα τους στα ράφια των ξένων αλυσίδων super market.
Στα σχέδια της νέας εταιρείας είναι η ανάπτυξη νέων προϊόντων, αφού ο κύριος Καραφυλλίδης δεν απέκλεισε στην ουσία και την παραγωγή αναψυκτικών. «Σήμερα, συζητάμε για το deal και μένουμε σε αυτό», απάντησε σχετικά.
Γεγονός, πάντως, είναι ότι η Carlsberg ξεκινά από το νέο έτος την παραγωγή της σόδας και τόνικ, Tuborg, αφού πήρε τα δικαιώματα από την Coca Cola Τρία Έψιλον.