«Καταβυθίστηκε» και τον Φεβρουάριο εφέτος ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας, καθώς μειώθηκε περαιτέρω κατά 14,4% σε ετήσια βάση, προκαλώντας απόγνωση στους επιχειρηματίες του χώρου.
Είναι δε χαρακτηριστικό ότι τη μεγάλη μείωση των πωλήσεων δεν απέφυγαν ούτε τα σούπερ μάρκετ, με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), να καταγράφει τις εξής πτώσεις στις πωλήσεις: Φαρμακευτικά- Καλλυντικά (17,5%), Καύσιμα και λιπαντικά Αυτοκινήτων (17,4%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (14,6%), Τρόφιμα- Ποτά- Καπνός (12,4%), Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη δώρων κ.ά. (11,4%), Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακός εξοπλισμός (10,2%), Ένδυση- Υπόδηση (4,7%) και Πολυκαταστήματα (2,5%).
Ειδικότερα, από την ΕΛΣΤΑΤ ανακοινώθηκαν τα εξής:
Ο δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), με τα καύσιμα, σημείωσε μείωση 14,4% τον Φεβρουάριο 2013, σε σύγκριση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2012, έναντι μείωσης 12,9% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2012 προς το 2011.
Ενώ, ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιμές), με τα καύσιμα, σημείωσε μείωση 14,4% τον Φεβρουάριο 2013, σε σύγκριση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2012, έναντι μείωσης 11% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2012 προς το 2011.