Βραβεύσεων συνέχεια για τη Lidl Ελλάς, που διακρίθηκε στα Packaging Innovation Awards 2019 λαμβάνοντας 1 χρυσό και 1 χάλκινο βραβείο.

Ο θεσμός, με στόχο την επιβράβευση της καινοτομίας στον σχεδιασμό, των υλικών, της τεχνολογίας και των διαδικασιών σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων, απένειμε στη Lidl Ελλάς:

  • Gold βραβείο για ταν σχεδιασμό συσκευασίας του επετειακού ροζέ οίνου Eden Drop  που δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew.
Ξένια Κασδοβασίλη, Executive, Team Lead Branding & Packaging

Το εικαστικό είναι εμπνευσμένο από την πεδιάδα της Εδέμ, όπου η φύση παρείχε σε μεγάλη ποικιλία, αγαθά γεμάτα φρεσκάδα,  προκειμένου να τρέφονται οι πρωτόπλαστοι.

  • Bronze βραβείο για τον σχεδιασμό συσκευασίας του λικέρ ΑΜΕΤΡΟ, που επιμελήθηκε η Mousegraphics. Διευρύνοντας στα καταστήματα της εταιρίας την γκάμα των αλκοολούχων ποτών, η Lidl Ελλάς πρόσθεσε τέσσερις νέους κωδικούς λικέρ Α ΜΕ ΤΡΟ Ν: μαστίχα, μέντα, ρόδι και μανταρίνι.
Αλεξάνδρα Δελόγλου, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging

Η ετικέτα δημιουργήθηκε με σκοπό να συνδυαστεί η παράδοση με το μοντέρνο και να προσελκύσει τόσο το μεγαλύτερης όσο και το νεότερης ηλικίας καταναλωτικό κοινό.

Αναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης:

  • Packaging of New Products launched in the Greek Market // Gold Βραβείο
  • Drinks // Bronze βραβείο
Δήμητρα Γκλαβά, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging / Ξένια Κασδοβασίλη, Executive, Team Lead Branding & Packaging / Αλεξάνδρα Δελόγλου, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στο:

lidl-hellas.gr

lidlgr

 

Lidl_Hellas

 

lidl_hellas

 

lidl-hellas

 

lidlhellas