Μια παράδοση που κρατάει 125 χρόνια ετοιμάζεται να σπάσει η Coca Cola. Η εταιρεία ετοιμάζει το πρώτο της ποτό με αλκοόλ.
Σύμφωνα με τους Financial Times κορυφαία εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο έχει στρέψει το βλέμμα της στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των «Chu-Hi alcopops» της Ιαπωνίας. Πρόκειται για ένα εγχείρημα το οποίο κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας χαρακτήρισε ως «μοναδικό στην ιστορία μας» και αναμένεται να την φέρει απέναντι σε παραδοσιακά ιαπωνικά brands, όπως τα Strong Zero, Highball Lemon και sLAT.
Τα σχέδια της εταιρείας έρχονται στο φως τέσσερις μήνες μετά την εκτίμηση αναλυτή της Wells Fargo ότι η Coca Cola θα επιχειρήσει είσοδο στα αλκοολούχα.
Σε εκδήλωση επενδυτών τον περασμένο Νοέμβριο, σύμφωνα με αμερικανικά μέσα, ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμς Κουίνσι, δεν είχε αποκλείσει μία τέτοια κίνηση, αλλά δεν θέλησε να αποκαλύψει περισσότερα για το πότε αυτή θα γίνει και τι ακριβώς θα περιλαμβάνει.
Σημειώνεται ότι η αγορά των Chu-Hi, που περιλαμβάνει εκατοντάδες γεύσεις και ποικιλίες, έχει δει τους ρυθμούς ανάπτυξής της από το 2013 έως και το 2017 να κυμαίνονται από 5% έως και 25%.
Η κίνηση της Coca Cola για είσοδο στην αγορά αλκοολούχων ποτών έρχεται την ώρα που η ίδια, όπως και άλλοι μεγάλοι όμιλοι τροφίμων, έρχονται αντιμέτωποι με συρρικνούμενες πωλήσεις στους βασικούς τομείς δραστηριοτήτων τους, δηλαδή τα ανθρακούχα αναψυκτικά, καθώς οι νεότερες γενιές γυρίζουν την πλάτη στη ζάχαρη.
Η συγκεκριμένη αγορά των Chu-Hi είναι ποτά με περιεκτικότητα αλκοόλ από 3% έως 8%. Από το 2011 εμφανίζουν άνοδο της τάξης του 40% σε πωλήσεις, ενώ τα αγοράζουν κυρίως γυναίκες.