Έχοντας εργαστεί κάποια χρόνια στο χώρο του fashion marketing, πρέπει να εξομολογηθώ ότι νιώθω ανατριχίλα και μόνο στο άκουσμα της Black Friday. Επίσης, νιώθω αμηχανία. Γιατί ως Έλληνες έχουμε ξεχειλώσει και αυτόν τον θεσμό, με διάφορους τρόπους: Black Friday στην εστίαση, στα καφέ, στους φούρνους, στη… λαϊκή. Black Friday διαρκείας: αρχικά από Παρασκευή ως Κυριακή, έπειτα εβδομάδα Black Friday, ενώ (και) φέτος η ελληνική Black Friday συμπληρώνει ήδη δύο εβδομάδες σε πολλά καταστήματα.
Παρόλο που οι περισσότεροι αναγνωρίζουμε τις αδυναμίες και τις υπερβολές της ελληνικής Black Friday, δεν είναι εύκολο να προσπεράσουμε τις προσφορές, καθώς το επιθετικό μάρκετινγκ των εταιρειών μάς βομβαρδίζει ανελέητα.
Διάβασε περισσότερα στο Love Yourself