Η Νάνσι Μάγιερς, που έχει σκηνοθετήσεις τις κωμωδίες «Κάλλιο Αργά Παρά Αργότερα», «Αυτό που Θέλουν οι Γυναίκες» και «The Holiday» επιστρέφει στην μεγάλη οθόνη με ένα πρωτότυπο twist στην κλασσική ιστορία του intern.

«Ο Αρχάριος» («The Intern»)

Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι απολαυστικοί Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Αν Χάθαγουεϊ, σε μια κινηματογραφική συνεργασία που είναι ήδη κλασσική.

«Ο Αρχάριος» θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 8 Οκτωβρίου, από την Tanweer.

Οι βραβευμένοι με Όσκαρ Ρόμπερτ Ντε Νίρο («Raging Bull,» «Silver Linings Playbook») και Άν Χάθαγουεϊ («Les Misérables», «The Devil Wears Prada») συμπρωταγωνιστούν στην ταινία της Warner Bros. Pictures’ «Ο Αρχάριος». Η υποψήφια για Όσκαρ και πολυβραβευμένη Νάνσι Μάγιερς («It’s Complicated», «Something’s Gotta Give», «The Holiday») υπογράφει το σενάριο και την σκηνοθεσία.

Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενσαρκώνει τον Μπεν Γουίτακερ, έναν 70χρονο χήρο, ο οποίος ανακαλύπτει ότι η σύνταξη δεν είναι αυτό που περίμενε. Δράττοντας την ευκαιρία να ξαναμπεί στο παιχνίδι, βρίσκει δουλειά ως εκπαιδευόμενος σε μια ιστοσελίδα μόδας, την οποία έχει ιδρύσει και διευθύνει η Τζουλς Όστιν (Χάθαγουεϊ).

Το καστ της ταινίας συμπληρώνουν οι Ρενέ Ρούσο («Nightcrawler», ταινίες «Thor»), Άντερς Χολμ («Workaholics»), Άντιου Ράνελς («Girls»), Άνταμ Ντεβάιν («Pitch Perfect»), Σίλια Γουέστον («No Reservations»), Νατ Γουλφ («The Faultin Our Stars»), Λίντα Λάβιν («Wanderlust»), Ζακ Πέρλμαν («The Inbetweeners»), Τζέισον Όρλεϊ και Κριστίνα Σέρερ («Living with Uncle Charlie»).

Πίσω από τις κάμερες, βρίσκεται ο υποψήφιος για Όσκαρ διευθυντής φωτογραφίας Στίβεν Γκόλντμπλατ («The Prince of Tides», «The Help»), η υποψήφια για Όσκαρ Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης Κρίστι Ζέα («Revolutionary Road», «Good Fellas,» «Tower Heist»), ο υποψήφιος για Όσκαρ μοντάζ Ρόμπερτ Λέιτον («A Few Good Men», «When Harry Met Sally», «Chef») και η ενδυματολόγος Τζάκλιν Ντεμετέριο («The Other Woman», «The Big C»). Η μουσική είναι του Θίοντορ Σαπίρο («The Secret Life of Walter Mitty», «The Devil Wears Prada»).

Λίγα λόγια για την παραγωγή

«Οι σχέσεις ήταν ανέκαθεν οι βασικοί άξονες στις ταινίες μου, αλλά όχι μόνο οι ερωτικές. Όταν σκέφτηκα την ιστορία ενός μεγαλύτερου άνδρα που βρίσκει δουλειά ως εκπαιδευόμενος σε μια start-up, συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να αναπτύξω μια ερωτική ιστορία με την παραδοσιακή έννοια του όρου. Έπρεπε να είναι μια ιστορία δεσμών και φιλίας μεταξύ δύο ανθρώπων που υπό διαφορετικές συνθήκες μπορεί να μην γνωρίζονταν ποτέ,» λέει η Μάγιερς.

Η ταινία πραγματεύεται και μια ακόμη πτυχή της καθημερινότητάς μας που συμβάλλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση της ταυτότητάς μας: τη δουλειά. Η πρώτη ατάκα της ταινίας, που αντηχεί ένα απόφθεγμα του Φρόυντ τα λέει όλα: «αγάπη και δουλειά, δουλειά και αγάπη. Αυτό και τίποτε άλλο.» Η σκηνοθέτης λέει σχετικά, «Πιστεύω ότι το να έχει κάποιος ένα σκοπό στη ζωή του και να χαίρει της εκτίμησης των άλλων είναι εξίσου βασικές ανάγκες με το να αγαπάς και να σε αγαπούν.»

Όταν όμως, έχεις βγει στη σύνταξη κι η αγάπη της ζωής σου δεν υπάρχει πια, πού πας και τι κάνεις;

Αυτό το δίλημμα αντιμετωπίζει ο ένας από τους δύο βασικούς χαρακτήρες της ταινίας, ο Μπεν Γουίτακερ.

Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενσαρκώνει έναν άνδρα που του δίνεται η ευκαιρία να κάνει μια καινούργια αρχή σε μια τοπική start-up στο Μπρούκλιν. Ο θρυλικός ηθοποιός λέει ότι απόλαυσε ιδιαίτερα την πρώτη του συνεργασία με την Μάγιερς. «Η Νάνσι είναι καταπληκτική σε τέτοιου είδους ταινίες. Πατάει σε κάτι με το οποίο μπορούν να ταυτιστούν πολλοί άνθρωποι: το γεγονός ότι παρόλο που έχουν μεγαλώσει, δεν έχουν αλλάξει. Έχουν πολλά να προσφέρουν και μπορούν να είναι παραγωγικοί.»

Η Αν Χάθαγουεϊ ενσαρκώνει την Τζουλς Όστιν, τη δημιουργό του AboutTheFit (ATF), μιας σελίδας e-commerce. Η ηθοποιός λέει για τη σκηνοθέτη «Η Νάνσι είναι μια εκπληκτικά ευαίσθητη σκηνοθέτιδα και ίσως η πιο αστεία γυναίκα που έχω γνωρίσει ποτέ μου. Έχει απίστευτο timing, και οι ταινίες της δεν είναι απλώς αστείες. Αντιμετωπίζουν με ζέστη και ανθρωπιά τη δυσκολία της καθημερινότητας.»

Η παραγωγός Σούζαν Φάργουελ, που η συνεργασία της με την Μάγιερς ξεκίνησε από το «TheParentTrap», προσθέτει «οι ταινίες της Νάνσι είναι διαχρονικές. Πάντα πραγματεύεται σοβαρά θέματα, αλλά τα προσεγγίζει με ιδιαίτερο χιούμορ. Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, καταφέρνει να πετύχει αυτή την ισορροπία που το κοινό εκτιμά.»

Στην ταινία «Ο Αρχάριος», η Μάγιερς δημιουργεί ένα ενδιαφέρον και συχνά περίεργο τόξο ανάμεσα στον Μπεν και την τελευταία γενιά που μπαίνει στην αγορά εργασίας, ενώ διακωμωδεί το πολιτισμικό σοκ που παθαίνει το πρώην διευθυντικό στέλεχος του Τηλεφωνικού Καταλόγου, όταν μπαίνει σε μια σχεδόν paperless εταιρεία: εκεί ντύνονται σπορ κάθε μέρα και όχι μόνο την Παρασκευή, φορούν φούτερ κι όχι σακάκια, έχουν facebook κι όχι ατζέντα, επικοινωνούν με tweets και όχι με κουβέντες, εκφράζονται με emoticons κι όχι με συναισθήματα και ο ιπποτισμός έχει δώσει τη θέση του στα gigabytes.

«Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος άλλαξε πάρα πολύ γρήγορα. Όλα γίνονται με άλλους ρυθμούς,» λέει η Φάργουελ. «Από τη μία έχεις παλαιότερης γενιάς επαγγελματίες που έχουν πάρα πολλά να προσφέρουν σε επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας και από την άλλη τη νέα γενιά, της οποίας η νοοτροπία και η προσέγγιση σε ό,τι αφορά το θέμα ‘καριέρα’ είναι εντελώς διαφορετική».

poster