Έξι νέες ταινίες κάνουν πρεμιέρα σήμερα στη μεγάλη οθόνη, με δύο από αυτές να αναμένεται ότι θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Ανάμεσά τους και η επιστροφή του Jurassic World, η οποία, λόγω του κορονοϊού, βγαίνει καθυστερημένα στις κινηματογραφικές αίθουσες.
Βαγόνι Αριθμός 6 (Compartment No. 6)
Αισθηματική, 108΄
Σκηνοθεσία: Γιούχο Κουοσμάνεν
Πρωταγωνιστούν: Σέιντι Χάαρλα
Μια νέα γυναίκα, φοιτήτρια αρχαιολογίας από τη Φινλανδία, φεύγει από μια αινιγματική ερωτική σχέση στη Μόσχα παίρνοντας το τρένο για το αρκτικό λιμάνι του Μουρμάνσκ αναζητώντας τα περίφημα πετρογλυφικά που έχουν ανακαλυφθεί εκεί. Αναγκασμένη να μοιραστεί το μακρύ ταξίδι και το μικρό κουπέ με έναν Ρώσο μεταλλωρύχο, καθώς το τρένο προχωράει προς τον αρκτικό κύκλο, οι δυο τους συνειδητοποιούν ότι μοιράζονται ένα ταξίδι που θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπουν τη ζωή.
Χαμένες Ψευδαισθήσεις (Illusions Perdues)
Εποχής, 150΄
Σκηνοθεσία: Ξαβιέ Τζιανολί
Πρωταγωνιστούν: Μπεντζαμάν Βουαζάν, Σεσίλ Ντε Φρανς, Βανσάν Λακόστ, Ξαβιέ Ντολάν, Ζαν Μπαλιμπάρ
Ο Lucien είναι ένας νέος και άσημος ποιητής της Γαλλίας του 19ου αιώνα. Έχει μεγάλες προσδοκίες και θέλει να προκαλέσει την τύχη του. Έτσι αφήνει το πατρικό του σπίτι στην επαρχία για να κυνηγήσει τα όνειρα του στο Παρίσι. Σύντομα θα βρεθεί χαμένος σε μια μεγάλη πόλη όπου κυριαρχεί ο νόμος του κέρδους και της υποκρισίας.
Ο Γάιδαρος, ο Εραστής μου κι Εγώ (Antoinette dans les Cevennes)
Σκηνοθεσία: Καρόλ Βινιάλ
Πρωταγωνιστούν: Λορ Καλαμί, Μπενζαμίν Λαβέρν, Ζαν Πιερ Μαρτέν
Μήνες τώρα, η Antoinette περιμένει πως και πως το καλοκαίρι για μια ρομαντική εβδομάδα με τον εραστή της Vladimir. Τελευταία στιγμή εκείνος ακυρώνει: η γυναίκα του κανόνισε οικογενειακή εκδρομή στην οροσειρά Cévennes με γάιδαρο! Εγκαταλειμμένη, η Antoinette αποφασίζει να ακολουθήσει και αυτή το μονοπάτι. Όταν φτάνει εκεί, ο Vladimir πουθενά, μόνο κάποιος Patrick –ένας ανυπάκουος γάιδαρος– που θα τη συνοδεύσει στο περίεργο ταξίδι της.
Jurassic World: Dominion / Jurassic World: Κυριαρχία
Περιπέτεια δράσης, 128΄
Σκηνοθεσία: Κόλιν Τρέβεροου
Πρωταγωνιστούν: Κρις Πρατ, Μπράις Ντάλας Χάουαρντ, Λόρα Ντερν, Τζεφ Γκόλντμπλουμ, Σαμ Νιλ, Ντεβάντα Γουάιζ, Μανούντου Άθι, Μπι Ντι Γουόνγκ, Ομάρ Σι, Ιζαμπέλα Σέρμον, Κάμπελ Σκοτ, Τζάστιν Σμιθ, Σκοτ Χέιζ, Ντίτσεν Λάκμαν, Ντανιέλ Πινέντα
Από τον αρχιτέκτονα και σκηνοθέτη του Jurassic World Κόλιν Τρέβοροου, η «Κυριαρχία» διαδραματίζεται τέσσερα χρόνια μετά την καταστροφή της Νήσου Νούμπλαρ. Οι δεινόσαυροι τώρα ζουν και κυνηγούν μαζί με τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Αυτή η εύθραυστη ισορροπία θα αναμορφώσει το μέλλον και θα καθορίσει μια για πάντα αν τα ανθρώπινα όντα θα παραμείνουν οι κορυφαίοι θηρευτές σε έναν πλανήτη που μοιράζονται τώρα με τα πιο τρομακτικά πλάσματα της ιστορίας.
The Card Counter (Μετρητής Καρτών)
Δράμα, 111΄
Σκηνοθεσία: Πολ Σρέιντερ
Πρωταγωνιστούν: Όσκαρ Αϊζακ, Γουίλιαμ Νταφόε, Τάι Σέρινταν, Τίφανι Χάντις
Η ταινία, γραμμένη και σκηνοθετημένη από τον Πολ Σρέιντερ, ακολουθεί τον Γουίλιαμ Τελ (Όσκαρ Αϊζακ), έναν τζογαδόρο και πρώην στρατιωτικό, ο οποίος, όντας στοιχειωμένος από αποφάσεις του παρελθόντος του, το μόνο που θέλει πλέον είναι να παίζει χαρτιά. Όταν τον πλησιάσει ένας νεαρός, ο Κερκ (Τάι Σέρινταν), ο οποίος ζητάει βοήθεια για να εκδικηθεί έναν κοινό εχθρό και των δύο, ο Τελ βλέπει μια ευκαιρία για λύτρωση. Χρηματοδοτούμενος από τη μυστηριώδη Λα Λίντα (Τίφανι Χάντις), ο Τελ παίρνει μαζί του τον Κερκ και πάνε από καζίνο σε καζίνο, μέχρι που βάζουν στόχο να νικήσουν το World Series of Poker στο Λας Βέγκας. Όμως αποδεικνύεται ότι ο Κερκ είναι αδύνατον να συμπεριφερθεί έντιμα, και αυτό παρασέρνει τον Τελ πίσω στο σκοτάδι του παρελθόντος του.
Σήμερα Φτιάχνουμε τον Κόσμο (Hoy se Arregla el Mundo)
Κομεντί, 113΄
Σκηνοθεσία: Άριελ Βίνογκραντ
Πρωταγωνιστούν: Λεονάρντο Σμπαράλια, Μπέντζαμιν Οτέρο, Λουίς Λούκε
Ο Ντέιβιντ Σαμαράς, ο επονομαζόμενος και «Γκριέγκο», δηλαδή «ο «Έλληνας», είναι ο αδιαφιλονίκητος σταρ της αργεντίνικης trash tv! Η εκπομπή του «Σήμερα φτιάχνουμε τον κόσμο» είναι από κάθε άποψη μια αθλιότητα, με μεγάλη όμως θεαματικότητα. Υποτίθεται ότι καθημερινοί άνθρωποι έρχονται και εξομολογούνται στο φιλοθεάμον κοινό το οικογενειακό, ή ερωτικό τους πρόβλημα, το οποίο λύνεται με την παρέμβαση του παρουσιαστή. Στην πραγματικότητα, όλα έιναι ψεύτικα, οι «προσκεκλημένοι» ειναι ηθοποιοί, και το μόνο που φτιάχνεται είναι ο τραπεζικός λογαριασμός και το δημόσιο προφίλ του Σαμαρά, γιατί στην ιδιωτική του ζωή τα έχει κάνει θάλασσα: διάφορες κοπελιές έρχονται και φεύγουν από τη ζωή του. Η πιο σταθερή σχέση που έχει είναι με τον μικρό του γιο, όχι τόσο γιατί τον αγαπά και τον νοιάζεται, αλλά γιατί είναι υποχρεωμένος δικαστικώς να το κάνει.
Όμως, όσο ανεύθυνα κι αν ζει, χωρίς να νοιάζεται στην πραγματικότηα για κανέναν εκτός από τον εαυτό του, τόσο πιο απότομα θα προσγειωθεί: λίγο πριν πεθάνει εξαιτίας ενός δυστυχήματος η μητέρα του εννιάχρονου γιού του, θα του αποκαλύψει πως ο Μπενίτο δεν είναι δικό του παιδί. Υπερβαίνοντας τον εαυτό του, ο Δαβίδ ο «Έλληνας», θα αποφασίσει να αποκαλύψει την αλήθεια για την καταγωγή του στον μικρό, και θα τον βοηθήσει να βρει τον αληθινό του πατέρα. Ίσως πιστέυοντας πως έτσι θα φτιάξει, αν όχι τον κόσμο των άλλων, τουλάχιστον τον δικό του, και όχι στην τηλεοπτική, αλλά στην πραγματική ζωή.