Τα πιο πολυπόθητα Όσκαρ που κάθε ταινία θα ήθελε να κερδίσει συνολικά, στην ουσία είναι πέντα. Και αυτά δεν είναι άλλα από τα Α’ Ανδρικού και Γυναικείου Ρόλου, Σκηνοθεσίας, Σεναρίου και Καλύτερης Ταινίας και αναφέρονται, συνήθως, ως τα «Big Five» Όσκαρ. Ενώ 43 ταινίες έχουν προταθεί και για τις πέντε κατηγορίες, μόνο τρεις ταινίες στην ιστορία του θεσμού μέχρι σήμερα έχουν καταφέρει να κερδίσουν βραβείο σε καθεμία από αυτές -«Συνέβη μια νύχτα», «Στη Φωλιά του Κούκου» και «Η Σιωπή των Αμνών».

Οι συντελεστές της ταινίας Λεωφορείον ο Πόθος με τα Όσκαρ τους

Υπάρχει, όμως, ένα άλλο υποσύνολο των Όσκαρ στα Βραβεία της Ακαδημίας που καμία ταινία δεν έχει κατακτήσει ποτέ πλήρως: Τα τέσσερα βραβεία Όσκαρ υποκριτικής. Αυτά είναι τα Α΄ Ανδρικού και Γυναικείου Ρόλου και Β΄ Ανδρικού και Γυναικείου Ρόλου. Υπάρχουν, όμως, δύο ταινίες που βρέθηκαν πολύ κοντά στο να φέρουν και τα τέσσερα Όσκαρ υποκριτικής, κερδίζοντας στις τρεις από τις τέσσερις προαναφερόμενες κατηγορίες, αναφέρει το grunge.com.

Όσκαρ: Οι μόνες ταινίες που καταφέραν να αποσπάσουν από τρία βραβεία υποκριτικής

Μέλη της Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, λοιπόν, πρότειναν το «Λεωφορείον ο Πόθος» για 12 κατηγορίες βραβείων το 1952. Η ταινία κέρδισε τέσσερα από τα 12, συμπεριλαμβανομένων τριών από τις κατηγορίες υποκριτικής. Η Βίβιεν Λι κέρδισε το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, ο Καρλ Μάλντεν κέρδισε το βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου και η Κιμ Χάντερ το Β’ Γυναικείου Ρόλου. Ο Μάρλον Μπράντο ήταν υποψήφιος στην κατηγορία Καλύτερου Ηθοποιού, αλλά το Όσκαρ πήγε στον Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ για την ταινία «The African Queen».

Η Φέι Ντάναγουεϊ και η σύζυγος του Πίτερ Φιντς

Η μόνη άλλη ταινία που έχει κερδίσει, επίσης, τρία από τα τέσσερα Όσκαρ υποκριτικής είναι το «Το Δίκτυο». Πάνω από δύο δεκαετίες μετά το «Λεωφορείον ο Πόθος», αυτή η ταινία του 1976 κέρδισε το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του Πίτερ Φιντς, το βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της Φέι Ντάναγουεϊ, καθώς και το βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της Μπεατρίς Στρέιτ. Αν και η ταινία είχε πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες υποκριτικής στα Όσκαρ του 1977, εκείνοι που δεν κατάφεραν να κερδίσουν κάποιο βραβείο ήταν ο Γουίλιαμ Χόλντεν στην κατηγορία Α’ Ανδρικού Ρόλου και ο Νεντ Μπίτι στην κατηγορία Β’ Ανδρικού Ρόλου.