Το Netflix.com ξεκίνησε τη ζωή του το 1998, όταν οι Reed Hastings (σημερινός CEO) και Marc Randolph αποφάσισαν να νοικιάζουν DVD μέσω ίντερνετ.
Ήταν ο online ανταγωνιστής του βιντεοκλάμπ και δεν άργησε να πιάσει εμπορικά: από τους 300.000 χρήστες το 2000 στους 600.000 το 2002 και στα 4,2 εκατ. το 2005.
Η κίνηση-ματ θα ερχόταν βέβαια το 2007, όταν το Netflix θα εγκαινίαζε την υπηρεσία με την οποία θα γινόταν τελικά συνώνυμο: το streaming.
Από τη δεκαετία του 2010 άρχισε να κατακτά Λατινική Αμερική, Ευρώπη και Ασία. Σήμερα είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, με παρουσία σε όλες τις χώρες (εκτός από τη Βόρεια Κορέα, την Κίνα, τη Συρία και την Κριμαία).
Πώς τα πάει όμως σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Netflix εναντίον όλων: Πώς τα πάει ο κολοσσός του streaming σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά που μας δίνει το Business of Apps (τέταρτο τρίμηνο του 2020), παραθέτοντας τις πηγές, το Netflix έχει 204 εκατ. συνδρομητές.
Ο βασικός του ανταγωνιστής, το Amazon Prime, έχει συνδρομητική βάση 150 εκατ. πελατών, το Disney Plus 87 εκατ., το Hulu 39 εκατ., το HBO Max 38 εκατ., το Peacock 33 εκατ., το Paramount Plus 18 εκατ. και το Apple TV Plus από 10-33 εκατ. συνδρομητές (οι εκτιμήσεις κυμαίνονται και περιλαμβάνουν και τις δωρεάν δοκιμαστικές περιόδους).
Σε μερίδιο αγοράς (στοιχεία Ofcom), το Netflix κατέχει το 45%, το Amazon Prime το 39% και το Disney Plus το 16%.