«Να διώχνεις κόσμο από το ταμείο στις εποχές που ζούμε; Πού ακούστηκε; Και όμως με το “Είμαι ο έρωτας” αυτό δυστυχώς χρειάστηκε να κάνουμε». Εμφανής και φυσικότατος ο ενθουσιασμός που διακρίνεις στη φωνή του Ανδρέα Καρανίκη, υπευθύνου της κινηματογραφικής αίθουσας Έλλη στην οδό Ακαδημίας.
Στα 11 χρόνια που ο Καρανίκης βρίσκεται στην «πόρτα» της η μοναδική φορά που είδε να συμβαίνει κάτι παρόμοιο με την ανταπόκριση που έχει προκαλέσει η ταινία «Είμαι ο έρωτας» ήταν όταν είχε παίξει την «Αμελί», το 2001.
Το προπερασμένο Σάββατο, τρίτη ημέρα προβολής του «Είμαι ο έρωτας», η ουρά είχε φθάσει ως τη Μαυρομιχάλη. Παρόμοιες εικόνες συγκέντρωσης κόσμου έξω από την αίθουσα σημειώθηκαν στον Δαναό, στη διασταύρωση Κηφισιάς και Πανόρμου, αλλά και στην «Κηφισιά» των βορείων ποραστίων.
Ο Ηλίας Γεωργιόπουλος, αιθουσάρχης του Δαναού, έχει έναν λόγο παραπάνω να νιώθει ικανοποιημένος από την επιτυχία τού «Είμαι ο έρωτας». «Αν και βρισκόμαστε στην αρχή της σεζόν ακόμη, η επιτυχία αυτής της ταινίας ανέτρεψε τη φοβία της κινηματογραφικής πιάτσας για μείωση των εισιτηρίων κατά 20%-30% συγκριτικά με πέρυσι» είπε.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βήματος, τα 12.000 εισιτήρια που από την προπερασμένη Πέμπτη ως την περασμένη Τρίτη σημείωσε το «Είμαι ο έρωτας» σε τέσσερις αθηναϊκές αίθουσες (η τέταρτη είναι το Αθήναιον Cinepolis στη Γλυφάδα) κα