Λίγο πριν την κινηματογραφική έξοδο στις αίθουσες της ταινίας «Ο Θρύλος του Ταρζάν», η Warner Bros. Pictures, η Village Roadshow Pictures και οι δημιουργοί και πρωταγωνιστές της ταινίας ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ), Stop Ivory σε μια από τις πιο κρίσιμες περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής μας – τη διαφύλαξη των ελεφάντων της Αφρικής που κινδυνεύουν με εξαφάνιση. Τα συγκλονιστικά αφρικανικά τοπία που οι θεατές απολαμβάνουν στη μεγάλη οθόνη, βρίσκονται στην πανέμορφη Γκαμπόν, όπου ο Άγγλος περιβαλλοντολόγος και δημιουργός ντοκιμαντέρ Τζος Πόντε δίνει αγώνα τα τελευταία 15 χρόνια, για να προστατέψει την άγρια ζωή της χώρας. Ο Πόντε, που διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης στην ταινία, εστίασε τις προσπάθειές του στην πρόληψη της παράνομης λαθροθηρίας των ελεφάντων της Γκαμπόν. Τα τελευταία 30 χρόνια, ο παγκόσμιος πληθυσμός των δασόβιων ελεφάντων μειώθηκε κατά δύο τρίτα λόγω του λαθρεμπορίου ελεφαντόδοντου. Το μισό του εναπομείναντος πληθυσμού απαντάται στα δάση της Γκαμπόν. Αν όμως, δεν ληφθεί αποφασιστική δράση, κινδυνεύει με αφανισμό μέσα στην επόμενη δεκαετία. Οι ηθοποιοί, οι δημιουργοί και το studio της ταινίας «Ο Θρύλος του Ταρζάν» ενώνουν τις δυνάμεις τους με την οργάνωση Stop Ivory για να ενισχύσουν τη Δράση Προστασίας Ελεφάντων και να βοηθήσουν τη διάσωσή τους. Η συνεργασία αυτή προέκυψε στο πνεύμα δημιουργίας ουσιαστικών τρόπων ενημέρωσης των απανταχού κινηματογραφόφιλων προκειμένου να δοθεί ένα τέλος στη λαθροθηρία των ελεφάντων της Γκαμπόν, υπογραμμίζοντας παράλληλα τα βασικά θέματα της ταινίας, όπως είναι η βαθιοί δεσμοί του ανθρώπου με τα άγρια ζώα και τη φύση. Η καμπάνια ξεκίνησε με ένα ενημερωτικό βίντεο για την Δράση Προστασίας Ελεφάντων, από τον πρωταγωνιστή της ταινίας Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ, το οποίο προβλήθηκε στις οθόνες των κινηματογράφων Regal στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο του προγράμματος «Stars of Hope». Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στο www.regmovies.com. Ο Σκάρσγκαρντ και η Μάργκοτ Ρόμπι συμμετείχαν σε ένα ακόμα βίντεο της Stop Ivory, το οποίο θα προβληθεί στους κινηματογράφους αλλά και στα online και social media. Στο Twitter, η Warner Bros. και η Stop Ivory συμμετέχουν στην καμπάνια «ReTweet for Good». Το Studio δωρίζει στην ΜΚΟ ένα χρηματικό ποσό για κάθε retweet επιλεγμένων μηνυμάτων της Stop Ivory σε συγκεκριμένες ώρες. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Twitter και στον επίσημο δικτυακό τόπο της ΜΚΟ. Επιπλέον, το studio δημιούργησε ένα προωθητικό φιλμάκι, με τίτλο «From Gabon to the Big Screen» (Από την Γκαμπόν στη Μεγάλη Οθόνη), που καταγράφει το ταξίδι του σκηνοθέτη Ντέιβιντ Γέιτς με τον Πόντε στα γοητευτικά τοπία της Γκαμπόν που χρησιμοποιήθηκαν στην ταινία. Μέσω αυτού του βίντεο, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τα υπέροχα ζώα για τα οποία γίνεται αυτή η προσπάθεια. Τέλος, περιορισμένος αριθμός θεατών που θα παρακολουθήσουν την ταινία εκτός ΗΠΑ, θα πάρει ως δώρο από ένα λούτρινο ελεφαντάκι. Για κάθε ένα από αυτά, η Warner Bros. Pictures θα κάνει μια επιπλέον δωρεά στην Stop Ivory. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επισκεφθείτε τον παρακάτω δικτυακό τόπο: www.stopivory.org. Η ταινία «Ο Θρύλος του Ταρζάν» («The Legend of Tarzan») θα βγει στις ελληνικές αίθουσες στις 7 Ιουλίου 2016, σε 2D και 3D, από την Tanweer.