Τον ερχόμενο Νοέμβρη, οι φίλοι της σειράς shooter, Call of Duty πρόκειται να έχουν την τιμητική τους καθώς στις 8 του μήνα θα μπορέσουν να πάρουν στα χέρια τους το Call of Duty: Modern Warfare 3.
Ενόψει της κυκλοφορίας του πολυαναμενόμενου τίτλου, η κατασκευάστρια εταιρεία φροντίζει να δημοσιεύει τακτικά νέο υλικό και πληροφορίες σχετικά με το πόσα έχουν αλλάξει στο παιχνίδι. Εντυπωσιακά βήματα έχουν γίνει και στον τομέα του multiplayer.
Εκεί, σύμφωνα με μια νέα λίστα που δημοσιεύθηκε, αλλάζουν τα εξής στοιχεία:
– Προστίθενται τα Strike Packages για κάθε διαφορετικό τύπο στρατιώτη. Ανάλογα με το αν ο παίκτης έχει επιλέξει Assault, Support ή Specialist, θα έχει και αντίστοιχη πρόσβαση σε διαφορετικά πακέτα από achievements και kill streaks.
– Οι παίκτες μπορούν να βελτιώνουν πλέον και τα όπλα τους. Αν κάποιος παίκτης προτιμά να χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο τύπο όπλου, μπορεί να του ανεβάσει levels παράλληλα με τον χαρακτήρα του ξεκλειδώνοντας ειδικές ιδιότητες όπως το να μειώσει το «κλότσημά» του, να σταθεροποιήσει περισσότερο το σκόπευτρο κα.
– Τα objectives θα μετρούνται όπως τα kills. Με άλλα λόγια αν ένας παίκτης διαλέξει το Support Strike Package και καταφέρει να εκπληρώσει τις απαιτήσεις ενός objective μέσα στην πίστα αυτή η επιτυχία θα μετρήσει σαν ένα kill στο σκορ με τα σερί του.
– Το νέο mode, «Kill Confirmed». Εδώ κάθε χτύπημα – kill πρέπει να επιβεβαιώνεται. Οι παίκτες όταν εξουδετερώνουν έναν αντίπαλο θα πρέπει να «μαζεύουν» την στρατιωτική του ταυτότητα για να μετρηθεί η πράξη τους στο σκορ. Αντίστοιχα και η αντίπαλη ομάδα έχει τη δυνατότητα να μαζεύει τις ταυτότητες των δικών της «πεσόντων» έτσι ώστε να μην μετρηθεί το kill εναντίον τους.
– Αν κάποιος εξελίξει το όπλο του αρκετά, του δίνεται η δυνατότητα να προσθέσει πάνω του ένα hybrid scope, έχοντας συνολικά δύο σκόπευτρα και μεγαλύτερη ευελιξία.
– Οι κατασκευαστές έχουν δηλώσει τη γενικότερη θέλησή τους να φέρουν τη σειρά πίσω στα «παραδοσιακά» και πιο απλά όπλα. Έτσι τα πυρηνικά καταργούνται, όπως και όλες οι δυνάμεις που μπορεί να χαλάσουν την ισορροπία του παιχνιδιού.