Στη βρετανική καμπάνια κατά της πειρατείας «WhyMusicMatters» προστέθηκε και το όνομα των διάσημων «Σκαθαριών». Η συγκεκριμένη κίνηση στοχεύει να μας θυμίσει «γιατί η μουσική έχει σημασία» και ιδιαίτερα η μουσική μέσω των άλμπουμ και όχι μέσω του παράνομου «downloading».
Για τη συμμετοχή των Beatles στην καμπάνια «υπέγραψαν» ο Πολ ΜακΚάρτνεϊ και ο Ρίνγκο Σταρ αλλά και οι εκπρόσωποι των Τζον Λένον και Τζορτζ Χάρισον.
Στο σποτάκι παρουσιάζεται το ξεκίνημα της «σχέσης» ενός 8χρονου παιδιού με τη μουσική των Beatles.