Η Seat «πατώντας» στην πλατφόρμα του Volkswagen Up! δημιούργησε ένα αυτοκίνητο πόλης που για πολλούς προβάλλει μεγαλύτερες αξιώσεις από το μητρικό μοντέλο.
Το Mii ξεχωρίζει με ευχάριστη σχεδίαση και συμπαγείς διαστάσεις, συμβιβάζοντας ευελιξία στην οδήγηση και ευρυχωρία στην καμπίνα. Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν οι τοποθετημένοι στις γωνίες του αμαξώματος τροχοί, η τραπεζοειδής μάσκα με το σήμα της Seat και τα φωτιστικά σώματα.
Παρά το μικρό μήκος των 3,54 m, στο εσωτερικό χωρούν άνετα 4 ενήλικες, με τον οδηγό και συνοδηγό να έχουν την αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ οι πίσω έχουν αρκετό χώρο για κεφάλι και πόδια. Πλέον αυτών, ο χώρος αποσκευών χωρά από 251 λίτρα, έως 951 λίτρα με αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Οι κινητήρες του Mii έχουν κυβισμό ενός λίτρου (999 κ.εκ.) και διατίθενται σε δυο εκδόσεις, αμφότερες 3κύλινδρες. Μια με ισχύ 60 (αυτή της δοκιμής μας) και μια 75 ίππων. Και οι δυο έχουν ίδια ροπή 95 Nm. Αμφότεροι σε συνδυασμό με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, δίνουν καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα, με τη μέση κατανάλωση και τους ρύπους CO2 σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Στην έκδοση Ecomotive που οδηγήσαμε, το σύστημα Stop/Start και ανάκτησης ενέργειας προσφέρει ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους CO2 κάτω από 100 gr/km με αποτέλεσμα να μην καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας.
Στο βασικό του εξοπλισμό υπάρχει ΑΒS, ESP με hill hold control, μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι καθώς και air condition.
Για την ασφάλεια φροντίζει και το προαιρετικό σύστημα Safety Assist (δεν είχε το δικό μας), το οποίο φρενάρει αυτόματα το Mii σε ταχύτητες έως και 30 km/h, για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο σύγκρουσης με προπορευόμενο αυτοκίνητο.
Στα τεχνολογικά ατού του ισπανικού μικρού υπολογίστε τέλος το Portable System που εκτός από δορυφορική πλοήγηση, διαθέτει σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, trip computer, car phone και αναπαραγωγή αρχείων μουσικής, όπως και πρόγραμμα οδηγιών που βοηθούν τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά.
Στο δρόμο το Mii κερδίζει τις εντυπώσεις κυρίως με την οδική του συμπεριφορά, όσο και με την έλλειψη θορύβων από τα μηχανικά μέρη ή την κύλιση. Ο οδηγός βολεύεται εύκολα ανεξαρτήτως σωματότυπου και η κίνηση στην πόλη γίνεται ένα ευχάριστο, ασφαλές και τελικά φθηνό παιχνίδι (μέση κατανάλωση δοκιμής 4,6 λτ/100 χλμ.).
Το ακριβές και εύχρηστο τιμόνι σε συνδυασμό με το σαφές και σβέλτο κιβώτιο ταχυτήτων, δίνουν στον οδηγό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας, ενώ οι αναρτήσεις έχουν σωστό «πάτημα» και άνεση, ακόμα και σε κακής ποιότητας δρόμους.
Πλέον αυτών, σε μικρές αποδράσεις από την πόλη το Mii των 60 HP θα ανταποκριθεί με προθυμία, ενώ αντέχει ακόμα και την πίεση σε δρόμους με πολλές στροφές.
Ολοκληρώνοντας να σημειώσουμε ότι, η Seat πήρε την εξαιρετική βάση (Up!) και την εξέλιξε περισσότερο δημιούργησε έναν δυνατό αντίπαλο στη μικρή κατηγορία, με ατού την οδική συμπεριφορά, την ευρυχωρία, την ποιότητα και το υψηλό τεχνολογικό επίπεδο. Ταυτόχρονα κράτησε την τιμή σε επίπεδα Seat και έτσι όσοι ενδιαφερθείτε για το Mii, έχετε τη δυνατότητα να το αγοράσετε από την τιμή των 9.067 ευρώ (με προσφορά και απόσυρση).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ) 999
Κύλινδροι / Διάταξη 3 / Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 60/5500
Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 9.6/3000
Κιβώτιο Ταχυτήτων / Σχέσεις Χ / 5
Θέση Κινητήρα / Κίνηση E / E
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 95
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 161
Επιτάχυνση 0-100 (χλμ./ώρα) 14.4
Κατανάλωση
Αστικός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 5.0
Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 3.6
Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4.1
Διαστάσεις
Βάρος 930