Η Audi υλοποιεί με ταχείς ρυθμούς τη στρατηγική μετασχηματισμού “Vorsprung 2030”, η οποία προβλέπει να έχει στη γκάμα της περισσότερα από 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, ενώ από το 2026 όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που θα λανσάρει η μάρκα θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά. 

Με αυτό το δεδομένο η Kosmocar-Audi προχώρησε σε μία κίνηση μεγάλης πρακτικής σημασίας. Εγκατέστησε πέντε εξαιρετικά γρήγορους υπερφορτιστές (hyperchargers) με ισχύ 180 kW ο καθένας, σε αντίστοιχα νευραλγικά σημεία του δικτύου της, ενώ έχουν τη δυνατότητα μελλοντικής αναβάθμισης έως 300 kW. 

Πρόκειται για τους πλέον ισχυρούς υπερφορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν εγκατασταθεί μέχρι στιγμής σε αστικό περιβάλλον στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κάθε μάρκας να φορτίσουν εξαιρετικά γρήγορα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι, για παράδειγμα ένα Q4 e-tron μπορεί σε μόλις 10’ της ώρας να φορτίσει με αρκετή ενέργεια ώστε να διανύσει απόσταση 130 χιλιομέτρων. Κάθε υπερφορτιστής έχει δύο θέσεις φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) και μία θέση φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), για φόρτιση plug-in υβριδικών μοντέλων. Δύο από τους πέντε υπερφορτιστές βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, συγκεκριμένα στο Μαρούσι (“Audi Karenta”) και στην Αργυρούπολη (“Karenta”), ενώ οι υπόλοιποι, έχουν εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη (“Audi Karenta”), στα Ιωάννινα (“Audi Καψιώχας”) και στη Ρόδο (“Audi Ξενάκης”). 

Η διαδικασία φόρτισης είναι πολύ απλή. Ο οδηγός-χρήστης συνδέει το καλώδιο φόρτισης του υπερφορτιστή στο αυτοκίνητό του και επιλέγει την αντίστοιχη θέση φόρτισης σε μία οθόνη αφής στον υπερφορτιστή. Μέσω της εφαρμογής “ΔΕΗ Blue” στο κινητό του τηλέφωνο, ο χρήστης δίνει έγκριση για την έναρξη της φόρτισης. Ακολουθεί μία πολύ σύντομη διαδικασία αναγνώρισης ανάμεσα στον υπερφορτιστή και το αυτοκίνητο και στη συνέχεια η φόρτιση ξεκινά αυτόματα. Ο χρήστης μπορεί να διακόψει την όλη διαδικασία οποιαδήποτε στιγμή ή να επιτρέψει την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. 

Πρακτικά, όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα μπορούν να συνδεθούν στους συγκεκριμένους υπερφορτιστές των 180 kW. Η ισχύς, άρα και η ταχύτητα με την οποία θα φορτιστούν, «περιορίζεται» ανάλογα με τη μέγιστη ισχύ με την οποία κατασκευαστικά μπορεί να φορτιστεί το κάθε μοντέλο.