Είναι ήδη γνωστό πως η FIA επέτρεψε τη ρύθμιση της πίσω πτέρυγας του μονοθεσίου από τον οδηγό για να αποφύγει το σύστημα F-duct, εκτός από αυτό οι ομάδες της Formula 1 αποφάσισαν το 2011 να άρουν την συμφωνία του 2010 για την αποφυγή του Συστήματος Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (ΚERS).
Σύμφωνα με τον Lewis Hamilton, που οδήγησε για πρώτη φορά τη νέα McLaren, δηλώνει χαρούμενος και πως το νέο μονοθέσιο «έχει πολλές καλές ιδέες και βελτιωμένα σημεία. Είναι λίγο περίπλοκος ο συνδυασμός του KERS με την πίσω πτέρυγα, αλλά αμέσως μου έδωσε καλή αίσθηση».
Από τη μεριά του ο άλλος οδηγός της ομάδας Jenson Button παίνεψε το« σπίτι» του δηλώνοντας ότι η McLaren «έχει πολλή εμπειρία (είχε χρησιμοποιήσει το σύστημα KERS το 2009) που νομίζω ότι θα έχουμε το πλεονέκτημα έναντι της πρωταθλήτριας RedBull και της Ferrari, όπως και η Mercedes και η Force India που χρησιμοποιούν κινητήρες της Mercedes».
Τέλος ο αναλυτής του BBC και πρώην οδηγός της F1, Martin Brundle εξέφρασε την ανησυχία του για πολλά ατυχήματα από τεχνικής άποψης δηλώνοντας «Αν σε πλησιάζει κάποιος και ξαφνικά αλλάξει την πίσω πτέρυγα και ενεργοποιήσει το KERS, θα συγκρουστείτε στο χειρότερο δυνατό σημείο, στο τέλος της ευθείας. Είναι δύσκολο να κρίνεις – οδηγείς με 320 χλμ./ώρα στο τέλος της ευθείας και πρέπει να κοιτάξεις τους καθρέπτες και να καταλάβεις πόσο γρήγορα σε πλησιάζει κάποιος».