Το πρωτότυπο μοντέλο των Γερμανών, που είδαμε το Σεπτέμβριο στο Παρίσι, εθεάθη κινούμενο σε δημόσιο δρόμο στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού! Λέτε, τελικά, η Audi να έχει πάρει τη μεγάλη απόφαση ώστε το Quattro να ενταχθεί στη γκάμα των μοντέλων της;
Ως «το καλύτερο υλικό για όνειρα στους απανταχού λάτρεις της αυτοκίνησης» είχαμε χαρακτηρίσει την παρουσία του –ομολογουμένως- εντυπωσιακού πρωτοτύπου Quattro στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού και, σήμερα, δύο μόλις μήνες μετά την επίσημη, πλην όμως, στατική πρεμιέρα του στην πόλη του φωτός, η Γερμανική εταιρεία έρχεται να κάνει το όνειρο… πραγματικότητα! Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες που αναδημοσιεύουμε, οι οποίες ήδη κυκλοφορούν από εχθές μέσω του διαδικτύου, το Quattro concept «πατά» και επίσημα τους τροχούς τους στην άσφαλτο, και συγκεκριμένα στο Malibu των ΗΠΑ, όπου και εθεάθη έχοντας μάλιστα ως… συνοδεία του το αρχέτυπο μοντέλο της δεκαετίας του ’80! Προς το παρόν, πάντως, η γερμανική εταιρεία κρατά σιγή ιχθύος σε σχέση το… μέλλον του Quattro Concept. Ωστόσο, με δεδομένο το γεγονός ότι όλα σχεδόν τα πρωτότυπα μοντέλα που έχουμε δει από το στρατόπεδο της Audi τα χρόνια πήραν τελικά την έγκριση των ιθυνόντων της και, φυσικά, δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, είναι πολύ ασφαλές να υποθέσουμε με βάση τα έως τώρα δεδομένα ότι κάτι αντίστοιχο θα συμβεί στο εγγύς μέλλον και με το συγκεκριμένο κουπέ των Γερμανών.
Θυμίζουμε πως το 2θέσιο Quattro Concept υιοθετεί μία κοντύτερη εκδοχή του δαπέδου του γνωστού RS5 (βλ. μικρότερο κατά 15 εκ. μεταξόνιο) έχοντας συνολικό μήκος της τάξης των 4,3 μ. Στον τομέα των μηχανικών μερών ξεχωρίζουν ο κινητήρας, ο οποίος είναι εγκατεστημένος κατά το διαμήκη άξονα «συνοδευόμενος» από σύστημα τετρακίνησης με τρία διαφορικά και φυσικά δεν είναι άλλος από τον 5κύλινδρο του TT RS, αποδίδοντας για την περίσταση 408 ίππους. Σε συνδυασμό δε με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται, το Quattro Concept είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ.
Σχεδιαστικά, σε σχέση με το μοντέλο που κοσμούσε το περίπτερο των Γερμανών το Σεπτέμβριο στο Παρίσι, αυτό που πρέπει να σχολιάσουμε αντικρίζοντας τις «σημερινές» φωτογραφίες είναι η διαφορετική σχεδίαση των ζαντών (εμφανώς πιο συμβατική…), καθώς και η «προσθήκη» στο πίσω μέρος του αμαξώματος μιας σταθερής αεροτομής. Για περισσότερες πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι!
Πηγή: 4troxoi.gr