Η BMW X5 xDrive40e δεν πρόκειται για ένα μοντέλο-έκπληξη, καθώς οι Βαυαροί μάς είχαν προϊδεάσει στα τέλη του 2013 στη Φρανκφούρτη με την παρουσίαση της πρωτότυπης εκδοχής του μοντέλου.
Τώρα, μόλις ένα μήνα πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση της Ν. Υόρκης, πραγματοποιούν το τελικό βήμα, αποκαλύπτοντας την έκδοση παραγωγής, η οποία φέρει την ονομασία X5 xDrive40e.
Κάτω από τα μεταλλικά μέρη του αυτοκινήτου συναντάμε ένα 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης με τούρμπο της γνωστής γενιάς TwinPower της BMW, ο οποίος αποδίδει 245 ίππους και ροπή 340 Nm, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος είναι «ενσωματωμένος» στο εμπρός τμήμα του 8τάχυτου κιβωτίου των Γερμανών αποδίδοντας 113 ίππους και ροπή 250 Nm.
Συνδυαστικά, η μέγιστη ισχύς των δύο μονάδων φτάνουν τους 313 ίππους, εξασφαλίζοντας σύμφωνα με όσα ανακοινώνουν οι ιθύνοντες της BMW κατανάλωση της τάξης των 3,3 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 77 gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης.
Φυσικά, το όλο «πακέτο» ολοκληρώνεται με την παρουσία μιας συστοιχίας συσσωρευτών ενέργειας (μπαταριών) ιόντων λιθίου, που βρίσκονται στο πίσω μέρος του αμαξώματος με τίμημα τη μείωση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών κατά 150 λίτρα.
Οι μπαταρίες της νέας BMW X5 xDrive40e μπορούν ασφαλώς να φορτιστούν μέσω οποιασδήποτε οικιακής παροχής παρέχοντας στο αυτοκίνητο αυτονομία κίνησης 31 χλμ. με ταχύτητα που δεν υπερβαίνει τα 120 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του κινούμενο και από τις δύο μονάδες ισχύος, τα επίσημα εγχειρίδια της εταιρείας μιλούν για επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 6,8 δλ. και τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ο οδηγός έχει στη διάθεση του προγράμματα λειτουργίας Auto eDrive, με τον ηλεκτροκινητήρα να συνεπικουρεί για μέγιστες επιδόσεις, Max eDrive, όπου ο θερμικός κινητήρας απενεργοποιείται πλήρως και Save Battery, το οποίο διατηρεί τις μπαταρίες στην υπάρχουσα κατάσταση φόρτισής τους.
Πηγή: 4troxoi.gr