Η ιστορική, ταχύτατη Ανάβαση Διονύσου, ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή 31 Οκτωβρίου, καθώς η απειλούμενη βροχή δεν προέκυψε, παρά μόνο λίγες ψιχάλες που δεν επηρέασαν τη διεξαγωγή του αγώνα. Επίσης, οι αναγκαστικές διακοπές για την αντιμετώπιση περιστατικών, ήταν αρκετά σύντομες ώστε να μην εκτροχιάσουν το πρόγραμμά. Σαν αποτέλεσμα, οι συμμετέχοντες ευχαριστήθηκαν οδήγηση και οι θεατές απόλαυσαν θέαμα. Ας δούμε όμως πώς εξελίχθηκε ο αγώνας ανά κατηγορία.
Από τους τρεις οδηγοί του Ενιαίου με ισάριθμα Skoda Fabia ταχύτερος όλο το διήμερο ήταν ο Γ. Σαρταμπάκος, ο οποίος επικράτησε και στα δύο σκέλη της Κυριακής, με καλύτερο χρόνο 2:54.28. Σε απόσταση ασφαλείας πίσω του, ο Κ. Κοφινάς, σημείωσε χρόνο 3:07.10, ενώ ο τρίτος συμμετέχων Κ. Λαζαρίδης είχε μια έξοδο που τον έθεσε εκτός αγώνα από τα δεύτερα χρονομετρημένα του Σαββάτου.
Οι δύο διεκδικητές της κορυφής της Ομάδας Ν βρέθηκαν πολύ κοντά και σε αυτό τον αγώνα. Νικητής με συνολικό χρόνο 4:56.37 ήταν ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer EvoIX, με τον Μ. Μπενή να ακολουθεί με 5:00.71.Πιο πίσω, ο επανεμφανιζόμενος Μάριος Ξανθάκος που κέρδισε την νίκη στην κατηγορία Ν έως 2.000 cc. Ο ταχύτερος των δοκιμών Κ. Καραθανάσης είχε ένα χρονοβόρο γλίστρημα στο Α’ σκέλος που τον έριξε 3ο, πίσω από τον 2ο Δ. Γιαννούλη. Η κλάση Ν2 ήταν ενδοοικογενειακή υπόθεση των αδελφών Ρέκκα: Ο Βίκτωρας(Citroen SaxoVTS) πήρε τη νίκη της κλάσης με συνολική επίδοση 5:31.50, ενώ ο Πανάγγελος (Peugeot 106 S16) χρειάστηκε 5:38.27.Την 3άδα συμπλήρωσε ο Μ. Αβραμίδης (Peugeot 106 S16) με 5:41.13.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth), δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της υπεροχής του σε αυτό τον αγώνα. Κατέκτησε τη νίκη με συνολικό χρόνο 4:55.51, εμπρός από τον βασικό ανταγωνιστή του Π. Λιώρη, που έμεινε στο 5:43.47. Αντίθετα, στην κλάση Α έως 2.000 cc η μάχη ήταν αμφίρροπη. Οι Β. Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Α. Μητσάκος (Peugeot 106 S16) κέρδισαν από ένα σκέλος, όμως ο εξαιρετικός χρόνος στο πρωινό πέρασμα (2:30.65) έγειρε προς την πλευρά του το τελικό αποτέλεσμα, με επίδοση 5:04.51, έναντι 5:08.26 του Μητσάκου. Πολύ κοντά τους βρέθηκε ο Δ. Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS), με επίδοση 5:11.25που του χάρισε την 3η θέση.
Έντονος ήταν ο συναγωνισμός για την πρωτιά στην Ομάδα Ε. Ο ταχύτερος των δοκιμαστικών Α. Κούσης (Honda CivicType R Ε11), έχασε τελικά από τον Ανδρέα Ντόφη (Ford Escort RS2000 Ε11), ενώ 3ος ήταν ο Π. Ραπατζίκος (Lancia Delta Integrale Ε12Τ), με 5:16.44, ακολουθούμενος από τον Π. Σαμαρά (Opel Ascona 2.0E), με 5:25.87. Στην Ε10, η νίκη ήταν υπόθεση του Κ. Ντέκα (Peugeot 205 Rallye 1.6), ο οποίος επικράτησε απέναντι στον Α. Φάσσα (Peugeot 106 S16)και στον Χ. Ρουσόπουλο (Peugeot 106 Rallye).
Στα Ιστορικά, ο ταχύτερος των δοκιμαστικών Λ. Τσαγγαράς με το όμορφο Opel Ascona 400 4/Ε6,ανέβασε ακόμα περισσότερο το ρυθμό του στον αγώνα και κατέκτησε τη νίκη, ενώ τον ακολούθησαν οι Ι. Κάτσικας και Γ. Μαγγίδας, αμφότεροι με Ford Escort RS2000. Πίσω τους, ο νικητής της Κατηγορίας 2, Γ. Γαβριηλίδης (Ford Escort Mk1 RS1600 2/C3).
Η εντυπωσιακή Formula Saloon επεφύλασσε έναν αγώνα γεμάτο ανατροπές., με τελικό νικητή τον Μάριο Ηλιόπουλο (Ford Focus RS), που επικράτησε του Π. Χατζημάρκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και κέρδισε το Πρωτάθλημα 2021.
Τέλος, στην δικίνητη κλάση FST2 ο Ν. Γκίκας (VW Golf 1.8 20V Turbo) ήταν από το Σάββατο ο ταχύτερος, κάτι που επαναλήφθηκε και στον αγώνα, με αποτέλεσμα την πρώτη θέση, εμπρός από τους K. Κακαλέτρη (Opel Astra Coupe), Ε. Γεραλή (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Ε. Χατζή (Alfa Romeo 75 Turbo).
Νίκος Τσάδαρης