Το νέο Civic Type R (που θα πραγματοποιήσει παγκόσμια παρουσίαση στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης 2015), υιοθετεί μία σειρά από σχεδιαστικές βελτιώσεις, επηρεασμένες από την εκτενή αεροδυναμική εξέλιξη και τις δοκιμές σε υπολογιστή και στην σήραγγα αεροδυναμικής. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετική ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και άριστη αεροδυναμική πίεση.

Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά αξιοποιούν τις δυνατότητες του 2λιτρου κινητήρα άμεσου ψεκασμού VTEC TURBO του Civic Type R που μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 270km/h.

Ένα νέο, σχεδόν επίπεδο κάτω τμήμα αμαξώματος βελτιώνει τη ροή του αέρα κάτω από το όχημα και συνδυάζεται με πίσω διαχύτη για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής πίεσης. Μία αποκλειστική πίσω πτέρυγα αναδεικνύει την εμφάνιση του αυτοκινήτου και παράγει πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, χάρη στη δομή της αεροτομής.

Φαρδύ εμπρός σπόιλερ και βαθιές πλαϊνές ποδιές, διαχειρίζονται τη ροή του αέρα μειώνοντας την άνωση, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ειδικά διαμορφωμένος για να εμποδίζει το στροβιλισμό του αέρα γύρω από τους εμπρός τροχούς, μειώνοντας την αντίσταση και αυξάνοντας την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

Για να μπορεί ο οδηγός να διαχειριστεί την μεγάλη ισχύ του, το Type R είναι εξοπλισμένο με φρένα υψηλών επιδόσεων Brembo στους εμπρός τροχούς που σχεδιάστηκαν ειδικά για το αυτοκίνητο. Μπροστά, 6πίστονες δαγκάνες εφαρμόζουν πίεση πέδησης σε διάτρητους δίσκους 350 mm. Οι νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ολοκληρώνουν τις οπτικές αλλαγές σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα φρένα.

Η διαχείριση της θερμότητας ήταν ένα ακόμα κρίσιμο ζήτημα για την ομάδα σχεδίασης, που επέφερε αρκετές αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση. Μεγαλύτεροι επάνω και κάτω αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγοί μπροστά και πίσω στους θόλους των εμπρός τροχών, συνδυάζονται για να προσφέρουν καλύτερη ψύξη και εξαερισμό για τον ισχυρό κινητήρα.

Το Civic Type R θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης σε Championship White, ένα χρώμα που χαρακτηρίζει τις διάφορες γενιές οχημάτων Type R.