Η Opel φέτος συμπληρώνει 15 χρόνια εκδόσεων OPC, από το 1999 που λάνσαρε για πρώτη φορά το Astra στην αναβαθμισμένη και σπορτίφ εκδοχή Astra OPC.

Να θυμίσουμε ότι το Astra OPC του 1999 διέθετε δίλιτρο ecotec μοτέρ με απόδοση 160 ίππους, ενώ βελτιώσεις είχαν γίνει από τους τεχνικούς της Opel -αναφορικά με το βασικό μοντέλο- σε επίπεδο αναρτήσεων, συστήματος πέδησης και συστήματος διεύθυνσης.

Επίσης, το εν λόγω Astra OPC είχε… φορέσει ένα πιο σπορτίφ κουστούμι σε σχέση με το συμβατικό μικρομεσαίο της Opel, τόσο εξωτερικά, όσο και στην καμπίνα του, που περιλάμβανε μεταξύ άλλων, 17άρες ζάντες αλουμινίου, νέο σπόιλερ μπροστά και αεροτομή πίσω, καθώς και Recaro αγωνιστικά καθίσματα.

Δύο χρόνια αργότερα, η εταιρεία κυκλοφόρησε το Zafira OPC, που σύμφωνα με τους ανθρώπους της Opel ήταν το «γρηγορότερο πολυμορφικό του πλανήτη» την εποχή εκείνη, διαθέτοντας 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με ισχύ 192 ίππους.

Ερχόμενοι στο σήμερα, η Opel συνεχίζει να παράγει OPC εκδόσεις για τα μοντέλα της, με το Insignia OPC να ξεχωρίζει αυτή τη στιγμή, χάρη στον 2,8 λτ. turbo V6 κινητήρα του, που αποδίδει 325 ίππους και 435 Nm ροπής.

Μάλιστα, το συγκεκριμένο κορυφαίο μοντέλο της Opel ολοκληρώνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6 δλ. και «χτυπά» την τελική ταχύτητα των 270 χλμ./ώρα.

Πηγή: autotriti.gr