Kανένας άλλος ευρωπαίος αυτοκινητοκατασκευαστής δεν επενδύει τόσα χρήματα σε σχέση με τις πωλήσεις του, όσα η Opel. Η θυγατρική μάρκα της GM βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε μία φάση αναδιάρθρωσης της παραγωγής και της γκάμας της, ώστε να επανέλθει στην κερδοφορία. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ετοιμάζεται να λανσάρει την επόμενη τετραετία 27 νέα μοντέλα, μεταξύ των οποίων θα κάνουν τη διαφορά οι διάδοχοι των Zafira και Meriva, που δεν θα πρόκειται πλέον για κλασικά πολυχρηστικά, αλλά για μοντέρνα Crossover Utility Vehicle (CUV).
Η εταιρεία με έδρα το Ρίσελσχαϊμ δεν θα περιοριστεί ωστόσο μόνον στο λανσάρισμα νέων μοντέλων αλλά και κινητήρων, οι οποίοι θα διακρίνονται για την αποδοτικότητά τους, τις υψηλές επιδόσεις τους και τις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων. Είναι χαρακτηριστικό, ότι έως το 2018 θα προστεθούν στη γκάμα των κινητήρων της Opel 17 νέοι με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Θύμα της αναδιάρθρωσης της εταιρείας έπεσε και το εργοστάσιο στο Μπόχουμ της Γερμανίας, που έβαλε λουκέτο μετά από 52 χρόνια λειτουργίας. Η διοίκηση της Opel θα μεταφέρει την παραγωγή του στα υπόλοιπα γερμανικά εργοστάσια, ώστε να αυξήσει την παραγωγικότητά τους και να γίνουν κερδοφόρα. Ανοιχτό παραμένει πάντως το ζήτημα της παραγωγής του Opel Karl. Το νέο μίνι, που θα κυκλοφορήσει το επόμενο καλοκαίρι, θα κατασκευάζεται στην Κορέα, αν γνωρίσει όμως μεγάλη ζήτηση και στην Ευρώπη, τότε είναι πιθανόν να μεταφερθεί ένα μέρος της παραγωγής του στη Γηραιά Ήπειρο.
Πηγή: gazzetta.gr